به گزارش پارس نیوز، 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: اولویت مردم تلگرام نیست، مردم از بیکاری رنج می برند و تولیدکنندگان با مشکل ارز دست و پنجه نرم می کنند.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با بیان اینکه مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، اظهارداشت: بارها مقام معظم رهبری فرمودند که طرف مقابل شما بدعهد است. از تصویب برجام چه خیری به ما رسید؟

وی ادامه داد: مگر رئیس جمهور همه مشکلات کشور را به برجام گره نزد؟ مگر در همین صحن مجلس آقایان ظریف، عراقچی و صالحی قول ندادند و قسم نخوردند که همه تحریم ها برطرف می شود؟

موسوی لارگانی با اشاره به مطرح بودن سه لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم، اصلاح قانون پولشویی و الحاق به کنوانسیون پالرمو تصریح کرد: این سه لایحه نسخه دیگری از FATF است؛ چرا با دست خودمان، خودمان را تحریم می کنیم؟ با این کار اختیارمان را به دست دیگران می دهیم که هر وقت خواستند به بهانه تروریسم ما را تحریم جدی کنند، با این لوایح خودمان را گرفتار می کنیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: اولویت مردم تلگرام نیست، آیا مردمی که از بیکاری رنج می برند و تولیدکنندگانی که با مشکلات ارز دست و پنجه نرم می کنند، این مشکل را دارند؟ چرا رو به جلو فرار می کنید؟

موسوی لارگانی افزود: تلگرام چه ربطی به رهبری دارد که می گویید باید از بالاترین شخص نظام سوال شود؟