به گزارش پارس نیوز، 

امیردریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ درباره اینکه چگونه می‌توان اقتدار دریایی ایران را به جهان ثابت کرد، اظهار کرد: اقتدار دریایی کشور ما بود که موجب شد ششمین اجلاس فرماندهان نیرو‌های دریای کشور‌های حاشیه اقیانوس هند در تهران برگزار شود.
 
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه همه باید اقتدار ما را بپذیرند، افزود: همه باید حضور ما در دریا‌های آزاد را ببینند؛ کمکی که جمهوری اسلامی ایران با نیروی دریایی خود در برقراری امنیت دریا‌های آزاد کرده، بسیار زیاد بوده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا امروزه اختلافی بین ارتش و سپاه وجود دارد، گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه، ارتش و بسیج و تمامی ملت با هم بودند که توانستند در مقابل رژیم بعث عراق ایستادگی کنند.
 
سیاری با بیان اینکه در آن مقطع جهان دوقطبی بود، ادامه داد: آن‌ها تمام امکانات را پای کار آوردند تا ما را شکست دهند، اما عامل پیروزی ما اتحادی بود که بین همه وجود داشت.
 
معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این مسیر با اقتدار ادامه دارد و هیچکسی نمی‌تواند بین سپاه و ارتش اختلاف ایجاد کند؛ شما بدانید که اینگونه صحبت‌ها از دهان هرکس خارج شود یا ناآگاه است و یا دشمن و باید با آن مقابله کرد.