به گزارش پارس نیوز، 

«کریستوفر فورد» مشاور امنیت بین الملل وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت که آمریکا قصد ندارد توافق هسته‌ای با ایران را بازنگری کند، اما می‌خواهد تا بند‌های بیشتری به آن اضافه کند.

مشاور وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که آمریکا قصد ندارد مذاکره مجدد درخصوص مسائل هسته‌ای صورت بگیرد، می‌خواهد بند‌ها و توافقات جدید به آن اضافه کند.

به گزارش ریانووستی، «کریستوفر فورد» مشاور امنیت بین الملل وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت که آمریکا قصد ندارد توافق هسته‌ای با ایران را بازنگری کند، اما می‌خواهد تا بند‌های بیشتری به آن اضافه کند.

فورد گفت: آمریکا قصد مذاکره مجدد و یا تغییر شرایط برجام را ندارد. ما به دنبال یک توافق اضافی هستیم که یک سری قوانین و محدودیت‌های جدید را ایجاد خواهد کرد.

به گفته وی، هدف آمریکا این است که در برجام باقی بماند تا نقاط ضعفش را از بین ببرد.

شایان ذکر است، در حالی که آژانس بین المللی انرژی اتمی تا کنون قریب به ۱۰ بار در گزارش‌های جداگانه خود پایبندی ایران به توافق هسته‌ای ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» را مورد تأئید قرار داده است، ترامپ تهدید کرده است که در صورت عدم بازبینی در این توافق در مهلت مقرر خود یعنی ۱۲ ماه می‌به صورت یکجانبه از برجام خارج می‌شود.