به گزارش پارس نیوز، 

در آخرین توهین خبرنگار روزنامه اصلاح طلب «جهان صنعت» در توئیتی که در آن هیچ گونه احترام و تواضعی به شخصیت معصوم دیده نمی‌شود؛ این خبرنگار حرف‌هایی درباره امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) که ایرانیان افتخار خادمی و میزبانی از آن حضرت را دارند، زده که افکارعمومی را جریحه دار کرده است..

امیرحسین میراسماعیلی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب روزنامه جهان صنعت با انتشار پستی توئیتری به ساحت مقدس امام هشتم اهانت کرد. این روزنامه‌نگار که پیش از این نیز به دلیل انتشار مطالبی مشابه، خبرساز شده بود این بار پا را فراتر گذاشت و به طور مستقیم  امام رضا (علیه السلام) را با آگاهی از  ارادت و تعصبی که شیعیان به ایشان دارند خطاب قرار داد.

|متأسفانه به دلیل توهین‌آمیز بودن مطالب منتشرشده توسط این خبرنگار از بازنشر آن معذورم |

لازم به ذکر است که در حساب توئیتری وی توهین‌های متعدد دیگری نیز به ساحت ائمه اطهار(علیهم السلام) دیده می شود.

انتشار این پست در فضای مجازی، واکنش‌های تندی را از سوی کاربران در پی داشت.

در این عرصه به نظر می رسد عدم برخورد لازم و عدم حساسیت اصلاح‌طلبان در برابر توهین افراد منتسب به این جناح سیاسی به معصومین و ارزشها باعث جری شدن این افراد و ادامه دار شدن سریال این توهین‌ها و هتک حرمت‌ها شده است.

البته در این مورد خاص روزنامه «جهان صنعت» در توئیتی ضمن رد انتساب این توهین به مجموعه این روزنامه بیان کرده است که برخورد لازم با فرد خاطی انجام شده، اما در این حیطه مطرح نشده که چه برخوردی با او انجام گرفته است؟! و آیا میزان مجازات و برخورد با تخطی که انجام شده یکسان است؟! یا خیر ؟!

 

*آنچه واضح و مبرهن است این است که طبق ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی

هر کس به مقدسات اسلام و یا هر یک از انبیای عظام یا ائمهٔ طاهرین (علیهم السلام) یا حضرت صدیقهٔ طاهره (سلام الله علیها) اهانت نماید اگر مشمول حکم ساب‌النبی باشد اعدام می‌شود و در غیر این صورت به حبس از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد.

و حالا باید دید نسبت به این هتاکی ها و بی حرمتی ها آن هم با اسم و عکس واقعی چه برخورد جدی ای صورت خواهد گرفت ... و آیا باز هم بعد از چند روز پوزش طلبی ظاهری مقامات و شخص خاطی و روزنامه به ظاهر غیر مطلع ، این مساله فراموش شده و دشمنان قدمی دیگر در راستای قبح زدایی از ارزشهای این جامعه رو به جلو میگذارند !!!!!!

ص . ت

#امیرحسین_میراسماعیلی

#روزنامه_جهان_صنعت

#خبرنگار_هتاک