به گزارش پارس نیوز، 

مسعود پزشکیان  درباره نشست مشترک سه قوه با حضور تمامی اعضای آن به میزبانی مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی است هرچقدر قوا به یکدیگر نزدیک شده و حرف هایشان را رو در رو بزنند، سوءتفاهم ها از بین رفته و گلایه ها در همان جلسه حل می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اگر در وقت مقتضی و در اینگونه جلسات سوءتفاهم ها برطرف در جای دیگر و پشت تریبون ها، این موارد رسانه ای نشده و به یک موضوع جدید تبدیل نمی شود.

وی در ادامه در خصوص ماهیت نشست مشترک سه قوه بیان داشت: در این نشست روی مشکلات اساسی مملکت تفاهم شده و همه مسئولان دست به دست یکدیگر می دهند تا مسائل برطرف شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه قدم اول طرح مسأله مشکلات کشور در سطوح کلان از سوی سران قوا بود و اکنون نیاز به تعامل تمامی اعضای سه قوه است، خاطرنشان کرد: در این نشست پیرامون مباحث مهمی همچون اشتغال‌زایی، تحولات بازار ارز، مسائل مبارزه با مفاسد اقتصادی، نحوه نظارت و بازرسی ها، مسائل مربوط به صندوق های بازنشستگی، وضعیت اقتصادی، اوضاع سیاسی منطقه و دستاوردهای کشورمان و همچنین در حوزه برجام و اقدامات کشور در صورت خروج آمریکا از آن، بحث و بررسی صورت گرفت./

پایان پیام