به گزارش پارس نیوز، 

 جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت موشک باران وحشیانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ائتلاف به سرکردگی استکبار جهانی آمریکا سحرگاه شنبه در روز بعثت پیامبر رحمت (ص) با شلیک بیش از 100 موشک دفاع از تروریست های از هم گسیخته داعش و تکفیری را رقم زد،‌ هماهنگی واشنگتن، پاریس، لندن، تل‌آویو و ریاض در این اقدام غیر قانونی و هزینه میلیاردها دلار توسط آل سعود برای شکل گیری این اقدام جنایت بار، همچون گذشته خوی خشونت طلب و تجاوز کارانه نظام سلطه و صهیونیسم را به تصویر کشید.

این بیانیه تصریح می‌کند: ائتلاف عبری عربی غربی برای ثابت کردن یک نظام قانونی و فروپاشی جبهه مقاومت. موشک باران بی سابقه‌ای را طی 55 دقیقه به اجرا گذارد؛ به مقصد نرسیدن بیش از 70 موشک شلیک شده محاسبه غلط و رسوایی بزرگ نظامی را برای سه کشور اقدام کننده به رخ کشید.

این بیانیه تأکید کرده است: بهانه دروغین استفاده مبارزین سوری از صلاح های شیمیایی پیش از هر گونه اثبات ادعا و گزارش بازرسی هیات حقیقت یاب به خارج از ضوابط شورای امنیت سازمان ملل دست پنهان حمایت از تروریست های داعش و تکفیری رو به انقراض را نشان داد.

«سقوط آخرین سنگرهای تروریست ها حضور چشمگیر و شوق انگیز مردم سوریه به حمایت از نظام مستقر و مقاوم در نخستین دقایق بعد از اقدام صورت گرفته نشان از آگاهی سیاسی مردمی زمان شناس را داد که مظلومانه ولی مقتدر از استقلال امنیت و هویت کشورشان پاسداری می‌کنند.»

در این بیانیه آمده است: ائتلاف چند جانبه صورت گرفته که پای فرانسه و انگلیس را هم در کنار نگاه کینه ورزانه رژیم صهیونیستی و همراهی ترکیه به میان کشید فضاحتی بین المللی و خطای راهبردی را برای آنان رقم زد که با گذشت هفت سال از مقاومت مردم سوریه هنوز درک صحیحی از وحدت و پیوند عمیق این مردم با جبهه مقاومت ندارند.

این بیانیه می‌افزاید: امروزه مکتب امام (ره) اندیشه اسلام ناب و راهبری انقلابی مقام معظم رهبری راهی نو و بی بازگشت را برای رسیدن به پیروزی کامل پیش روی ملتهای منطقه قرار داده است؛ هزینه بیش از هفت تریلیون دلار مورد ادعای رئیس جمهور آمریکا چیزی جز هیاهو برای هیچ و ننگ و نفربرای آنان و همدستانشان نداشت و در نقطه مقابل پرچم برافراشته مجاهدت جان برکفان در سوریه، عراق، لبنان، یمن، بحرین و فلسطین نماد ظلم ستیزی و عدالت خواهی را آنچنان به احتزاز درآورده است که برای همه مبارزان در جای جای زمین الگویی ماندگار شد.


جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن تقبیح این حمله ددمنشانه و بی ثمر وحدت، عزت و عظمت را برای جبهه مقاومت و ملت مظلوم و مقتدر سوریه از پروردگار مسئلت دارد و با یقین به وعده الهی نکبت و خواری آمریکا، صهیونیسم آل سعود و هم پیمانان اروپاییشان را در آینده نه چندان دور حق مسلم مجاهدان صبور جبهه مقاومت و پاداش شهدا، جانبازان و رزمندگان این جبهه می‌داند.