به گزارش پارس نیوز، 

مهرداد لاهوتی با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: امیر حاتمی در جلسه امروز فراکسیون در مورد حمله سه جانبه به سوریه به نمایندگان گزارش داد و نقطه نظرات خود را درباره ابعاد این حمله تشریح کرد.

وی افزود: به گفته وزیر دفاع هدف آمریکایی‌ها از این حمله صرفا ایجاد وحشت در منطقه در میان مردم سوریه بوده و عملا این حمله به لحاظ نظامی ارزشی نداشته است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: امیر حاتمی در ادامه سخنان خود به ناموفق بودن بسیاری از موشک‌های پرتاب‌شده اشاره کرد و گفت که در انجام این عملیات آمریکا نقش تامین تجهیزات و دولت سعودی وظیفه تامین مالی را برعهده داشته و رژیم صهیونیستی نیز طراح این حمله بوده است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به تاکید ویژه وزیر دفاع در مورد خودکفایی تسلیحاتی ایران از قول امیرحاتمی گفت که در حالی که ما در هشت سال دفاع مقدس در ساخت تجهیزات اولیه نظامی ناتوان بودیم امروز در تولید بزرگ‌ترین سلاح‌ها برای تامین امنیت مرزهایمان به خودکفایی رسیده‌ایم.

لاهوتی در پایان تصریح کرد: وزیر دفاع از عزم جدی ایران برای دفاع از امنیت خود خبر داد و تاکید کرد: با توجه به تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب ما باید خود را تجهیز کنیم که خوشبختانه حتی فراتر از سطح جهانی در این زمینه به توفیقاتی رسیده‌ایم.