به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، جرد هافمن، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کالیفرنیا، با انتقاد شدید از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به سبب اقدام نظامی علیه سوریه، گفت او برای انحراف افکار عمومی از رسوایی‌های داخلی‌اش دست به دامان «جنگ» هم می شود.

هافمن در واکنش به حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، نوشت این خبر خوبی نیست. رئیس جمهور مستأصل برای منحرف کردن افکار عمومی (آمریکا) از خبرهای مربوط به رسوایی های اخلاقیش از هیچ تلاشی حتی استفاده ابزاری از جنگ فروگذار نمی کند. هافمن این اظهارات انتقادآمیز را لحظاتی پس از بیان کرد که ترامپ از دستور حمله به نقاطی در سوریه به بهانه حمله شیمیایی ادعایی دمشق به شهر دوما خبر داد.

در ادامه گزارش هیل آمده است روز جمعه دادستان های آمریکایی برای نخستین بار، به انجام تحقیقات جنایی از مایکل کوهن، وکیل شخصی ترامپ، اذعان کردند. مأموران اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) هفته گذشته با هدف یافتن اسنادی درباره روابط نامشروع ترامپ با استورمی دنیلز، بازیگر فیلم های مستهجن و کارن مک‌دوگال، مدل یک مجله مستهجن، به دفتر کار و منزل مسکونی کوهن یورش بردند.

از سوی دیگر، جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی که ترامپ چندی پیش او را اخراج کرد، اعلام کرده است کتابش هفته آینده منتشر خواهد شد و هشدار داده است که این کتاب حاوی چندین «بمب» (افشاگری) درباره دونالد ترامپ است. رئیس سابق اف بی آی همچنین در یک مصاحبه اعلام کرد ترامپ از او خواسته است درباره وجود یک نوار که یکی از اقدامات غیراخلاقی او را فاش می کند، تحقیق کند؛ نواری که نخستین بار در پرونده کریستوفر استیل، جاسوس سابق انگلیسی، به وجود آن اشاره شد.

کتاب کومی تحت عنوان «وفاداری بیشتر: حقیقت، دروغ‌ها و رهبری» قرار است در چند روز آینده، عرضه شود. رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا در این کتاب اتهام های فراوانی را متوجه رئیس جمهور آمریکا کرده است. کومی ترامپ را به دروغگویی و رفتارهای غیراخلاقی متهم کرده است.