به گزارش پارس نیوز، 

سرلشکر باقری در ارتباط تلفنی با سپهبد علی ایوب، ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه ائتلاف غربی به تمامیت ارضی سوریه، از ایستادگی و مقاومت شجاعانه مردم و ارتش سوریه در مقابل متجاوزین تقدیر کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تجاوز آشکار و شتابزده ائتلاف غربی را که به بهانه واهی استفاده از سلاح شیمیایی صورت گرفته است، ناشی از عصبانیت متجاوزین و حامیان منطقه ای آنان از شکست قطعی تروریست‌ها و پیروزی های چشمگیر ملت و ارتش سوریه و متحدان او بخصوص در غوطه دانست.

سرلشکر باقری با تاکید بر ادامه همدلی و حمایت جمهوری اسلامی ایران از کشور سوریه افزود: ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چونان گذشته در کنار ملت و نیروهای مسلح سوریه مبارزه خود با تروریست های جنایتکار را ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، سپهبد علی ایوب، وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش سوریه نیز ضمن تشکر از تماس تلفنی سردار باقری، با ارائه توضیحاتی در مورد چگونگی عملیات موشکی غرب علیه سوریه اعلام کرد که خوشبختانه اقدام تجاوزکارانه ائتلاف غربی خسارت چندانی در بر نداشته است و نیروهای ارتش سوریه با پدافند دقیق، تعداد قابل توجهی از موشک‌های متجاوزان را مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: عدم توفیق نیروهای غربی در انجام این عملیات باعث افزایش روحیه نیروهای ارتش و ملت سوریه شده است و شرایط بسیار خوبی بر اوضاع سیاسی نظامی سوریه حکمفرماست.

این مقام ارشد نظامی سوریه اظهار کرد: این اقدامات تجاوزکارانه هیچ گونه خللی در اراده محور مقاومت و نیروهای سوریه برای ادامه مبارزه با تروریسم و اخراج قطعی آنها از سوریه وارد نخواهد ساخت و همچنان با همکاری مشترک روسیه و جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت با تروریست ها مقابله خواهند نمود.

 آمریکا، انگلیس و فرانسه در روزهای گذشته مدعی استفاده ارتش سوریه از تسلیحات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی سوریه شده و به این همین بهانه، سحرگاه امروز به مناطقی از دمشق و حمص حمله موشکی کردند.