به گزارش پارس نیوز، 

متین مصفا: در شامگاه نخستین ساعات روز گذشته، دوشنبه 20 فروردین ماه 97 مصادف با نهم آوریل چندین موشک به فرودگاه نظامی تیفور در استان حمص سوریه شلیک شد که سامانه پدافند هوایی سوریه آن‌ها را منهدم کردند. در مجموع 8 موشک به پایگاه هوایی تیفور شلیک شد که در پی آن شماری کشته و زخمی شده‌اند. در این حمله هوایی 7 تن از مستشاران ایرانی نیز به شهادت رسیدند.

یکی از مستشارانی که در این حمله به شهادت رسیده است، مهدی لطفی نیاسر داماد نوه دختری آیت الله مومن  قمی است که این روزها مورد هجمه و تخریب رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفته است.

در روزهایی که همه نگاه‌ها به مسئولان دولتی با شک و تردید همراه شده است و هر کدام از آنان دست فرزندان فامیل و دوست و آشنای خود را بر سفره بیت‌المال دراز کرده‌اند، بزرگانی وجود دارند که نفس حق آنان هنوز زنده است.هرچند دشمن برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ ابزاری دست برنداشته و همچنان که در فضای سایبری به تخریب شخصت‌ می‌پردازد، در دنیای واقعی نیز نقاب از چهره برداشته و آشکارانه صورت کثیف خود را آشکار عیان می‌کند.

یکی از مستشارانی که در این حمله به شهادت رسیده است، مهدی لطفی نیاسر داماد نوه دختری آیت الله مومن است که این روزها یکی درمیان مورد هجمه و تخریب رسانه‌های ضد انقلاب قرار می‌گیرد

در همین راستا کانال تلگرامی معاند و ضد انقلاب آمدنیوز در روزهای گذشته در حالی  ولایت‌پذیری آیت الله مومن را زیر سوال برد که هنوز اندک صباحی نگذشته است که فرزندان وی برای پاسداری از میهن و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی از جان خویش نیز گذشتند اما سابقه تخریب آیت الله مومن مربوط به امروز و دیروز نیست و از زمانی که در اجتهاد سید حسن خمینی تشکیک ایجاد کرد، با سیل تخریب‌ها و انتقادات روبرو شد.وی که یکی از قدیمی‌ترین اعضای فقهای شورای نگهبان و از یاران و همکاران دیرین آیت‌الله جنتی است و همچون دوست دیرین خود بارها مورد انتقاد رسانه‌های معاند و ضد انقلاب قرار گرفته است.

اگر دمی با آیت الله مومن همکلام شده باشید، به سادگی خواهید دید که وی نه تنها ژن خوب را در معنای رانتی خود قبول ندارد بلکه فقاهت را نیز امری وراثتی ندانسته و با استناد به همین مساله تاکید کرد که مراجع نه برای سیدحسن خمینی و نه برای هیچ‌کس تاییدیه‌ای ارسال نکرده‌اند.

هرچند معاندین نظام علیرغم ایستادگی وی در برابر فشارهای بیرونی برای پس گرفتن سخنانش درباره ردصلاحیت کردن سید حسن خمینی کار را به اینجا خاتمه نداده و در رسانه‌های منصوب به خود خط تخریبی را علیه وی آغاز کردند اما او با همان صراحت همیشگی اعلام کرد که نه تنها این حرف‌ها بی ربط است بلکه فشار برای آنانی است که دلشان می‌خواهد یک سمتی به آنان داده شود ولی داده نمی‌شود» وهمین روحیه و ایستادگی وی در برابر فشارهای بیرونی و داخلی بود که فرزندانش نیز از وی الگو گرفته و در عرصه رزم و جهاد بدون هیچ ترسی به پیش رفتند.

اگر دمی با آیت الله مومن همکلام شده باشید، به سادگی خواهید دید که وی نه تنها ژن خوب را در معنای رانتی خود قبول ندارد بلکه فقاهت را نیز امری وراثتی نمی‌داند

شیوه الگوی زندگی آیت الله مومن در حالی برای فرزندانش به الگویی محکم مبدل شده است که ما شاهد هستیم برخی از حضرات دولتی همچون صفدرحسینی‌ها از خرده فروشی  خرید لوازم سرویس بهداشتی به جایگاهی رسیده‌اند که اکنون در چند کشور اقدام به بالا و پایین کردن دلارهایی می‌کنند که زندگی و معیشت امروز مردم به آن‌ها وابسته است.

یادمان باشد فرزند واقعی انقلاب بودن به این نیست که تنها در اسم و حرف خود را بدان منصوب کنیم بلکه برای پیمودن راه و سلوک بزرگان مسیری درازی در پیش است و باید به صورت عملی در این راه پیش قدم شد.