گروه تحلیلی خبری "پارس"_هومن جعفری: هفته گذشته خبر آمد که محمود احمدی نژاد در نامه ای درخواست‌هایی مطرح کرده که همه تان خواندید و شنیدید. این درخواست‌ها البته کل ماجرا نیست و با این سابقه‌ای که ما از آقای احمدی نژاد و رویش داریم ، قطعا می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که حتی اگر خواسته‌ای ایشان لحاظ شود هم کوتاه بیا نیست و نامه‌های بعدی را می فرستد!

به پیوست فهرست درخواست های بعدی دکتر را افشا می کنیم که حاکمیت خودش را آماده کند.

سلام! از ساعت چند اینجایین؟ هشششششششششت؟ هففففففففت؟ آماشالللللللا( قاطی شد. این تیکه مخصوص خواننده آنور آبی است)

لطفا سریع تر این خواسته ها را اجرایی کنید:

1. البرادعی باید سریع تر به آژانس برگردد. طرف دکتر بوده ولی از وضع بد مالی ناچار بوده در آژانس کار کند. الان همان کار را هم از او دریغ کرده اند. کجایند مدعیان دروغین ایجاد یک میلیون کار در سال؟

2.آمریکا باید ناوهایش را از خلیج فارس و جزایر اوکیناوا و جزایر لانگرهاوس بیرون بکشد. البته اگر قبول کردند که با من مذاکره کنند و دوباره مثل روزهای خوش قدیم با خانواده سیزده بدر برویم نیویورک ایراد ندارد. می توانند ناوهایشان را نگه دارند ولی باید از ما اجازه بگیرند که تردد کنند.

3. دانه آخری رانی دیگر نباید در قوطی بماند. مستضعفان جهان پول نمی‌دهند که سهمشان در قوطی مستکبران باقی بماند!

4. هوای تهران باید ظرف یک هفته پاک شود که ما اگر خواستیم به قدرت برگردیم مردم بتوانند بیایند در خیابان ها ما را حلوا حلوا کنند. الان هوا طوری است که  آدم را قیمه قیمه می کنند!

5.تمام مسولانی که من دفعات قبل برایشان نامه می فرستادم جواب ندادند ، باید صد دفعه با دماغشان روی دیوار بنویسند زنده باد دولت بهار! فیلم بگیرند بفرستند برای سایت من، اگر کارشناسان تایید کردند ار سر تقصیرشان بگذریم.

6. اسفندیار هم اینجاست سلام می رساند می گوید با درختان مهربان باشید و روی آنها یادگاری ننویسید.

7. روزجهانی زنبیل های قرمز باید در تقویم ثبت شود و در این روز کلیه پدربزرگ ها مادربزرگ ها با زنبیل‌های قرمز وارد خیابان شوند تا خاطره پایداری اقای بقایی در تاریخ ثبت شود. روزی که حماسه زنبیل قرمزی رقم خورد. فیلمش را هم باید بسازند و نقش آقای بقایی را بدهند جمشید هاشم پور. در ضمن آقای بقایی می‌گوید اگر می شود هدیه تهرانی هم در فیلم باشد.

نتیجه اخلاقی : هیچ وقت یک محمود را دست کم نگیر مخصوصا اگر چیزی برای از دست دادن نداشته باشد!