متن این تذکرات که توسط اکبر رنجبرزاده قرائت شد، به شرح زیر است:

مرادی نماینده مریوان به وزیر کشور: علت مسدود شدن مرز مریوان و سروآباد که موجب نگرانی مردم این حوزه شده است، چیست.

مرادی نماینده بندرعباس به وزیر راه و شهرسازی: به علت عدم تخصیص قیر در استان هرمزگان کلیه پروژه‌های راهسازی تعطیل گردیده است.

میرزاده نماینده گرمی به وزیر اقتصاد: علت عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان توسط خزانه کشور چیست.

فلاحت‌پیشه، برزگر و نقوی‌حسینی به وزیر آموزش و پرورش: توجه به نارضایتی مردم درخصوص حذف ناگهانی آزمون‌های تیزهوشان و مدارس نمونه‌دولتی در شرایط زمانی نامناسب.

فلاحت‌پیشه، برزگر، نقوی‌حسینی و محمدی به وزیر اطلاعات: شناسایی و پیگرد عوامل دارای رانت اطلاعاتی که بر اثر نوسانات اقتصادی و پولی اخیر به ویژه در افزایش قیمت طلا و ارز صاحب درآمدهای بادآورده و کلان شده‌اند.

فاطمه حسینی و پروانه مافی نمایندگان تهران به وزیر کشور: ضرورت رسیدگی عاجل و برخورد قاطع با مسببین قطع درختان در مجتمع مسکونی کوی پلیس در منطقه 16.

جلودارزاده نماینده تهران به اتفاق مافی، حسینی، محجوب، محمودی، صادقی، زرآبادی، ساعی، ذوالقدر و الماسی به وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی: عدم رعایت قانون کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ال سی وایکیکی.

مسعودی نماینده نی ریز به رئیس‌جمهور و وزیر نیرو: متاسفانه تاکنون علی‌رغم وجود قانون و مصوبه هیچ اقدام عملیاتی برای احیای دریاچه بختگان صورت نگرفته است.

محبی‌نیا نماینده میاندوآب به وزیر کشور: جلوگیری از برخورد وهم‌آمیز امور ایثارگران با جانبازان.

حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر کشور: ضرورت تشکیل جلسه ویژه مدیریت بحران با حضور مسئولین ذی‌ربط کشوری در استان اصفهان با توجه به شرایط حادث شده.

نوروزی نماینده رباط‌کریم به وزیر آموزش و پرورش: چرا وزارت آموزش و پرورش احکام ایثارگری کارمندان این وزارتخانه را در برنامه ششم توسعه اجرا نمی‌کند.

گودرزی نماینده بروجرد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی فوری به مسکن مهر بروجرد. آیا خانواده ما و شما می‌توانند هفت طبقه بدون آسانسور بالا بروند در حالی که با کمی پیگیری این مشکل و بسیاری از مشکلات آنها حل می‌شود.

بیگلری نماینده سقز به وزیر اقتصاد: علت عدم کنترل بازار ارز که باعث ناآرامی در بازار و استرس به ملت ایران شده است، چیست.