به گزارش پارس نیوز، در این نظرسنجی که 6 ساعت از زمان آن باقی مانده است بیش از 5 هزار نفر شرکت کرده‌اند و 58 درصد شرکت کنندگان معتقدند که مستند بخش خبری 20:30 مطابق با قانون اساسی بوده است اما نکته جالب واکنش کاربران توییتر به این نظرسنجی است. 

آسید درباره این نظرسنجی وقتی عضو شورای نظارت بر صداوسیما به‌جای ورود از جایگاه قانونی، از موضع یک توییتریست به موضوع ورود می‌کند، یعنی یک اشکالی هست. اشکالی در قواره ابهام در چرایی و چگونگی ارتباطات دکتر آشنا با #شاه_مهره جاسوسی!

امین اسدی نوشت: جناب آقای آشنا! توضیح دهید چرا باید یک دو تابعیتی انقدر نزدیک مسئولین بشه ؟ آقای آشنا! با توجه به باز بودن پرونده باید از مسئولینی که سهوا و یا عمدا ارتباط با این جاسوس ها داشتند #بازجویی به عمل بیاید! شما موافقید یا خیر؟

امیر نجفی نوشت:‌ امیدوارم آقای مشاور از نظرسنجی‌های اخیرشون این رو فهمیده باشن که دوران امنیتی بازی و شوی رسانه‌ای تموم شده... آقایان به جای این کارها پاسخگو باشید که چطور جاسوس‌ها به راحتی در دستگاه‌های مختلف دولتی نفوذ می‌کنند؟!

محمد خجسته نوشت:‌ وحشت #حسام_الدین‌_آشنا از افشا شدن پرونده #سیدامامی ... ماجرا در روزهای آینده جالب‌تر می‌شود. #شاه_ماهی

محمد اکبرزاده نوشت: به نظر می‌رسد آقای آشنا نگران آنچه پخش شد نیستند، نگران آنچه که در آینده پخش می‌شود هستند! #شاه_مهره

حسین مهدی تبار نوشت:‌ مردم که حقوق‌دان نیستن مخالف قانون اساسی بودن رو تشخیص بدن، نظر سنجی اینجا ینی چی؟ تشخیص این چیزا نیاز به سواد حقوقی داره!

سید علی موسوی نوشت:‌ ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آن چه می‌پنداشتیم