پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- نامه روز گذشته یکی از سران داخلی فتنه توسط یک عنصر مشارکتی- مجاهدینی نوشته شده است.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «پارس» مطلع شد نامه ای که روز گذشته به یکی از سران داخلی فتنه 88 منتسب شده بود توسط یکی از عناصر رادیکال جریان اصلاحات که چندی پیش از زندان آزاد شده، نوشته شده است.

نوشتن و انتشار این نامه بعد از آن صورت گرفت که در جلسه حلقه مشورتی یکی از روسای جمهور سابق نسبت به برخی اتفاقات اخیر ابراز نگرانی شده است.

در این جلسه به شدت نسبت به آشوب های اخیر، وضعیت نامناسب اقتصادی و ناکارامدی دولت حامی اصلاح طلبان ابراز نگرانی شده و تاکید کرده اند این اقدامات مخصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی را مردم به دلیل عملکرد اصلاح طلبان درون دولت می دانند و لذا بایستی با فضاسازی لازم از این مخمصه خارج شویم.

از طرف دیگر به دلیل عملکرد دولت، مخالفت با وضعیت موجود و اپوزیسیون نمایی از دست اصلاح طلبان خارج شده و عملا خارج نشینان این موضوع(اپوزیسیون نمایی) را در دست گفته اند بنابراین «خطر از بین رفتن موضع و فواید اپوزسیون بودن و انتقال این کوپن به دیگران» گام دیگری برای تصمیم گیری شورای مشورتی جهت انتشار نامه روز گذشته بوده است.

در روزهای گذشته اخبار مهمی در مورد کم کردن محدودیت ها برای دیدار فرزندان موسوی، مسافرت وی و.. منتشر شده است و لذا وی تمایلی به انتشار این نامه نشان نداده بود.

از طرف دیگر نگرانی فرزندان کروبی بود که بعد از خروج موسوی از حصر، وی لیدری اصلاح طلبان را در دست بگیرد و عملا کار از دست کروبی و خانواده اش خارج شود.

در عین برخی منابع مطلع خبر می دهند که با انتشار این نامه دور جدیدی از التهاب و فتنه آفرینی برای اعمال فشار خارجی به کشور در دستور کار قرار گرفته است. به طوری که ناظر بر نیازمندی فتنه‌گران و جریان ضدانقلاب به حفظ سوژه تبلیغی علیه نظام است.

لازم به یادآوریست کروبی همچنان با دست خالی از هر مدرکی مدعی است که در ۸۴ و ۸۸ رای او را دزدیده‌اند! انتخابات ۸۴ را که خاتمی برگزار کرد و با این وجود کروبی بعد از شمارش آرا در ادعایی مضحک گفت جلو بودم که یک لحظه خوابم برد و وقتی بیدار شدم دیدم عقب افتادم!

در ۸۸ هم با وجود ادعای عدم سلامت در انتخابات قبل، در انتخابات ثبت نام کرد در حالی که حتی رئیس ستادش یعنی کرباسچی هم به او رای نداد و با این وضع منطقی بود که حتی مجموع آرایش از آرای باطله هم کمتر بشود! حالا اگر او قرار باشد به کسی معترض گردد اول باید به خاتمی بابت تقلب در ۸۴، بعد به کرباسچی بابت خیانت در ۸۸ و نهایتا هم به خودش بابت مشارکت و پذیرش در مکانیزم انتخاباتی که مدعی بود به راحتی در آن تقلب می‌شود، اعتراض کند!