پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- مسعود یارضوی- چقدر باید ساده باشیم که فکر کنیم مواضع اخیر اصلاح طلبان در قبال فتنه اقتصادی اخیر و تأکید آنها بر دوری از خشونت! نشانی از تنبّه این جریان، عقل‌مدار شدن آنها و نزدیک شدن چپ‌ها به نظام اسلامی است...

چنانکه اُفتد و دانی! این آدم‌ها خودشان مسبب‌الاسباب ایجاد فتنه اخیر بودند و از ۷ سال قبل مشخص بود که می‌خواهند به بهانه اقتصاد، علیه نظام آتش‌افروزی کنند.

علت عدم حمایتشان از خشونت در اغتشاشات اخیر هم دلایل مختلفی دارد اما مردم باید بدانند که این افراد نه تنها موافق حرکت خیابانی –بخوانید آشوب- بودند بلکه در گرماگرم بلوا هم تأکید می‌کردند که با مردم همدل هستیم!

چیزی به نام حق اعتراض را هم همین آدم‌ها بر سر زبان رسانه‌ها و خواص بدفهم انداختند. آنهم در بحبوحه آشوب‌های تهران و مشهد و...

بخش خطرناک‌تر ماجرا نیز این است که مواضع آنها در حین و پس از فتنه اخیر(که نمی‌دانم تمام شده یا نه!) تماماً بر ناکارآمدنمایی از نظام تمرکز داشته است که این مسئله اگر مورد توجه قرار نگیرد؛ حتما عازم سمت پرتگاه خواهیم شد.

کسی اگر از من بپرسد؛ من‌باب نظر عرض می‌کنم که این جماعت به دنبال آرماگدون علیه نظام اسلامی می‌گردند. خصوصا که سنّ مفید پیر و پاتال‌های اصلاح‌طلب هم در حال ته کشیدن است و باید کاری بکنند!