به گزارش پارس ، مهر به نقل از هاآرتض، دردسرهای بوجود آمده برای" بنیامین نتانیاهو" به سبب انتشار اخبار در مورد سفر اخیر وی به لندن هنوز تمام نشده اند.

دو روز قبل رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو در سفر اخیر خود به لندن اتاقی ویژه در هواپیما برای خود رزرو کرده که این اتاق به یک تختخواب مجهز بوده و همین یک تختخواب ۱۲۷ هزار دلار برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی هزینه در برداشته است.

پس از انتشار این خبر انتقادات زیادی از نتانیاهو انجام گرفت اما دفتر وی اعلام کرد به دلیل آنکه نخست وزیر یک روز پرکار را پشت سر گذاشته بود نیاز داشت تا در سفر به لندن و قبل از دیدار با مقامات انگلیسی استراحتی داشته باشد از همین رو یک اتاق ویژه برای وی در هواپیما در نظر گرفته شد.

بر اساس ادعای دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در جریان هزینه این اتاق قرار نداشته و پس از اطلاع آن را ترک کرده است.

اما با وجود این توضیحات منتقدین نتانیاهو راضی نشده اند و از همین رو" دفتر برابری دولتی" خواستار تحقیق در این باره شده و شخصی به نام" ژوزف شاپیرا" که بازرس دولت محسوب می شود مامور انجام تحقیقات در این رابطه شده است.

فساد مالی در میان مقامات رژیم صهیونیستی امری مرسوم است و همین امر موجب کنار رفن" ایهود اولمرت" نخست وزیر سابق این رژیم از قدرت شد.