به گزارش پارس، مصطفی افضلی فرد امروز در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: حرکتی که دو روز پیش احمدی نژاد در همراهی با مشایی جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری داشت دهن کجی کامل به قانون و جایگاه ریاست جمهوری بود که باید در انتخابات بی طرف بوده و اجازه ندهد از سوی کاندیداها یا مردم ذهنیت بدی نسبت به مجریان انتخابات به وجود آید.

وی تصریح کرد: این حرکت سبب شد تا بسیاری از دلسوزان نظام دل آزرده شوند و یا ابهامی در حمایت مجریان انتخابات از کاندیدای خاص در تفکر و اندیشه ها صورت بگیرد که این خود می تواند باب فتنه ای خطرناک و حرکتی ساختارشکنانه باشد.

افضلی فرد با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بارها مسئولان و مجریان انتخابات را به حفظ بی طرفی، آرامش و جلوگیری از شائبه های مختلف انتخاباتی فرا خواندند، خاطر نشان کرد: این اقدامات هم جهت با خواسته مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی نیست و به نظر می رسد احمدی نژاد با این حرکت خود در حقیقت جایگاه ریاست جمهوری را خوار و خفیف کرد.

این نماینده مردم اردبیل در مجلس اضافه کرد: شکایتی که بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس از رئیس جمهور کردند در کمیسیون اصل ۹۰ به سرعت رسیدگی و اعلام نظر قطعی به دستگاه های قضایی ارجاع می شود.

وی بیان کرد: رئیس جمهور باید در ادامه روند انتخابات از تبلیغ مستقیم و غیرمستقیم مشایی به عنوان یار همراه خود پرهیز کند و اجازه ندهد شائبه ای در حمایت از مشایی برای او رقم بخورد.

این مسئول به حساسیت فضای انتخابات و رصد دشمن در باب مسایل و موضع گیری های رؤسای سه قوه و برخی مسئولان را یادآور شد و ادامه داد: نباید بیهوده بهانه به دست دشمن بدهیم.