به گزارش پارس ، فاطمه آلیا امروز در گفت وگو با فارس اظهار داشت: متاسفانه طی ماه های اخیر رفتارهای فراقانونی برخی از اعضای دولت افزایش یافته و این امر نشان می دهد که آن ها هیچ احترام و اعتباری برای قانون قائل نیستند.

وی تصریح کرد: رفتاری که در زمان ثبت نام مشایی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شاهد بودیم و اینکه رئیس جمهور یک کشور به وی در وزارت کشور حاضر می شود، کاری غیر قانونی و استفاده ابزاری از مسئولیت و اختیارات دولت به شمار می آید.

*شورای نگهبان به عملکرد تبلیغاتی مشایی دقت می کند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته شورای نگهبان به عنوان ناظر انتخابات و مرجع تایید صلاحیت ها به این رفتارهای غیرقانونی و تبلیغاتی که آقای مشایی می کند، دقت داشته وبه طور قطع متوجه می شود که حضور وی در سفرهای استانی و گرفتن پرچم از احمدی نژاد چه معنی دارد.

آلیا متذکر شد: مردم ما نیز آگاه و با بصیرت بوده و از شرایط و رخدادها اطلاع کافی دارند و به طور قطع آن ها نیز عملکرد افرادی که در دوران مسئولیت و پس از آن به قانون اعتنایی نداشتند را در نظر خود لحاظ می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشایی می تواند نظر مساعد اعضای شورای نگهبان را در زمان تعیین صلاحیت ها کسب کند؟ گفت: این پرسشی است که باید خود شورای نگهبان به عنوان ناظر بر انتخابات به آن پاسخ دهد، اما حضور رحیم مشایی در سفرهای استانی و همچنین حضور احمدی نژاد در کنار وی برای ثبت نام در انتخابات کاری غیر قانونی است و به طور قطع شورای نگهبان این موارد را در زمان بررسی صلاحیت افراد مدنظر قرار خواهد داد.