به گزارش پارس به نقل از فارس ، جواد کریمی قدوسی با اشاره به صدور بیانیه از سوی هاشمی رفسنجانی در مورد حضورش در عرصه انتخابات گفت: ابتدا صدور بیانیه از سوی آقای هاشمی اقدامی خلاف قانون است چرا که هنوز شورای نگهبان نظر خود را در مورد تأیید صلاحیت نامزدها اعلام نکرده و این کار نوعی تبلیغات رسمی به حساب می آید.

وی ادامه داد: آقای هاشمی معتقد است که هر اتفاق مثبتی که در طول ۳۵ سال پس از انقلاب رخ داده در دوره ریاست جمهوری وی بوده و سایر دولتها و به ویژه دولتهای اخیر کار خاصی انجام نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در دولت سازندگی و در عرصه سیاست خارجی منطق امام و انقلاب به فراموشی سپرده شد و این دولت در صدد بود تا این منطق زدوده شود.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر در عرصه اقتصادی دولت آقای هاشمی بر این اعتقاد بود که ثروت باید در اختیار سرمایه داران و صاحبان ثروت و صنعت بماند و توزیع ثروت میان اقشار ضعیف بر خلاف تفکرات اقتصادی آنها بود.

کریمی قدوسی تصریح کرد: شکاف طبقاتی در دوره ریاست جمهوری هاشمی روز به روز بیشتر می شد، خوی اشرافیگری و ادبیات دوره طاغوت زنده شد و از سوی دیگر سبک و روش زندگی به سبک و روش دوره سلطنت پیش می رفت، در هر عرصه ای که در دوره سازندگی به آن نگاه شود مشکلات زیادی مشاهده می شود و علت اصلی تحول پس از این دوره نارضایتی مردم از این مسائل بود.