به گزارش پارس به نقل از مهر، کامران باقری لنکرانی در جمع خبرنگاران گفت: حضور واقعی افراد در انتخابات زمانی به وجود می آید که همراه با برنامه و تمایز با دیگر سلایق باشد. من معتقدم انتخابات آینده چندقطبی است در این انتخابات اصولگرایان سنتی، افرادی که در حاشیه دولت هستند، اصلاح طلبان، جریان کارگزاران سازندگی با تمایز از اصلاح طلبان و همچنین جریان های گفتمانی حضور دارند.

لنکرانی افزود: حضور مشایی و هاشمی از این جهت که صراحتا خودشان به صحنه آمده اند می تواند قدم مثبتی باشد. فکر می کنم هر دو نفر باید در مورد برنامه هایشان بیشتر توضیح دهند. اینکه فردی بگوید بعدا شعار انتخاباتی ام را اعلام می کنم درست نیست.

وی اظهار داشت: قطعا گفتمان انقلاب اسلامی در این انتخابات با یک پرچم دار حضور خواهد داشت. همچنین در شکل گیری دولت آینده انتخاب افراد باید بر مبنای توانمندی ها و شایستگی افراد باشد.

لنکرانی در پایان با اشاره به انتخاب اعضای دولت آینده خاطرنشان کرد: برای انتخاب اعضای دولت آینده می توانم بگویم بین دو تا سه نفر از دولت دهم حضور خواهند داشت و در این باره از داوودی، میرکاظمی، فتاح و جلیلی هم مشورت خواهیم گرفت.