امیر پوردستان جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیداری صمیمی با تعدادی از کارکنان وظیفه ستاد ارتش با اشاره به نقش و اهمیت سرباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در فرهنگ اسلام، سرباز جایگاه ویژه ای دارد.

 وی با بیان اینکه سرباز در نظام اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای می‌باشد و در متون دینی اهمیت این جایگاه به خوبی مشخص است، افزود: در متون دینی ما، بزرگان اسلام از خداوند طلب جایگاه سربازی کرده‌اند چرا که سرباز دارای اهمیت بالایی بوده و همیشه و در هر میدانی پیروز است.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه گفت: در هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری توفیق شرفیابی خدمت رهبر معظم انقلاب را پیدا می‌کنند یکی از مواردی که معظم له به آن توصیه می‌فرمایند بحث سربازان و رسیدگی به این قشر مهم از نیروهای مسلح می‌باشد.

امیر پوردستان در ادامه به برخی اقدامات انجام شده به جهت خوشایند سازی خدمت برای کارکنان وظیفه اشاره کرد و بومی سازی محل خدمت، مناسب سازی فضای پادگانها، استفاده از تخصص سربازان، بهبود نسبی وضعیت حقوق و مزایای سربازان و توجه به بهداشت و درمان آنها از طریق صدور دفترچه خدمات درمانی را از جمله کارهای انجام شده در این راستا دانست.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت سربازها می‌تواند و باید بهتر از امروز باشد و روز به روز بهتر شود، افزود: ما در نظر داریم با استفاده از نظر خود سربازان در زمینه خوشایند سازی دوران خدمت کارکنان وظیفه اقدام کنیم تا انشاءالله همه ما سربازان خوبی برای آقا امام زمان(عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) باشیم.