"سید کمال الدین سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، درباره عملکرد دولت در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، اظهار داشت: دولت برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق اقداماتی انجام داده اما نتیجه بخش و موفقیت آمیز نبوده است.

وی ادامه داد: لازم است تا دولت گزارش عملکرد خود در زمینه مبارزه با قاچاق کالا را به مردم ارائه کند چرا که مقوله قاچاق صدمات زیادی به اقتصاد کشور زده است.

سجادی اضافه کرد: تجاری که می خواهند از راه صحیح و قانونی فعالیت کنند به دلیل قاچاق کالا موفق نمی شوند. مبارزه با قاچاق توجه بیشتر دولت و کار ضربتی، می طلبد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی برای تولید داخلی است، بیان کرد: کالاهایی که از طریق قاچاق وارد کشور می شوند کیفیتی پایین تر از تولیدات داخلی دارند، چون هزینه گمرک نمی دهند، قیمتشان از تولید داخلی پایین تر است و تولید کنندگان داخلی نمی توانند اجناس خود را بفروشند، متضرر می شوند و کار تولید را رها می کنند.

سجادی خاطر نشان کرد: اگر دولت اصولی و جدی با قاچاق کالا مبارزه نکند، اقتصاد کشور سر و سامان نمی گیرد و روز به روز به تعداد بیکاران  اضافه می شود.