محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به مشکلات پیش آمده دربارهموسسات اعتباری، گفت: مجلس وارد تصمیم‌گیری درباره موسسات اعتباریشده و امروز در کمیسیون اقتصادی و اصل 90 این موضوع بررسی خواهد شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ تصریح کرد: طی جلسه‌ای امروز کمیسیون اصل 90 موضوع موسسات اعتباری را با حضور سیف رئیس بانک مرکزی، مسئولانی از دادستانی و سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی کرده تا تصمیمات مهمی در این زمینه اتخاذ کند.

وی ادامه داد: مردم در این زمینه گناهی ندارند و باید جواب آنها در رابطه با مشکلات پیش آمده در زمینه موسسات اعتباری داده شود، نباید هر روز در وجود این مشکلات با شایعه‌هایی درباره ورشکسته شدن یک موسسه دیگر دامن زده و موجب نگرانی بیشترشان شویم.

بهمنی تأکید کرد:‌ اگر این طور مردم به سمت قو‌ی‌ترین بانک‌های دنیا هم برای برداشت مبالغشان هجوم ببرند مسلما ورشکسته خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی با تأکید بر اینکه ایجاد اطمینان و اعتماد در سیستم بانکی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: پول گرفته شده از مردم به صورت تسهیلات به مراجعان پرداخت می‌شود اما دارایی‌های آنها همیشه می‌تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.