محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب حسن روحانی را به سمت رییس جمهوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و حماسی مردم سرافراز ایران اسلامی که در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری انجام گردید را به عموم ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.
بی‌شک خلق این حماسه بزرگ در پرتو رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان، پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زد و باعث افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی گردید.

اینجانب با سپاس وافر به درگاه ایزد منان از همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم در شهرها و روستاها که با حضور بی‌نظیر خود برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و خود را در شادمانی سیاسی و حضور با شکوه مردم ایران اسلامی سهیم دانسته و انتخاب مجدد حجة‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی را بعنوان رئیس جمهور منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ایشان تبریک می‌گویم.

امیدوارم ایشان با سرمایه ارزشمند اعتماد و اطمینان مردم و حرکت در مسیر رسیدن به شرایط مطلوب اقتصادی که وعده‌اش را در تبلیغات انتخاباتی داده بودند، از تمامی ظرفیت‌های تخصصی کشور در راستای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان کشور استفاده نمایند.

محمدرضا پورابراهیمی داورانی

نماینده مردم کرمان و راور

و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی