به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سفیر دولت فلسطین و نماینده دائم آن در اتحادیه عرب تاکید کرد که به این اتحادیه پیشنهاد داده روز شنبه آینده نشستی را به منظور بحث و بررسی راهکارهای مقابله با تشدید جنایت های دشمن صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار کند که پس از انجام مشورت ها و رایزنی هایی، قرار بر این شد که این نشست در روز یکشنبه تشکیل شود.

دکتر" برکات فرا" ورود شهرک نشینان یهودی تحت حراست نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی را به شدت محکوم و خاطرنشان کرد که در جریان نشست روز یکشنبه مسائلی از قبیل تشدید جنایت های این رژیم علیه شهر قدس و مسجد مبارک الاقصی، اقدامات و تحرکات مطلوب کشورهای عربی به منظور مقابله با این جنایت ها، آگاه ساختن امت اسلامی و عربی نسبت به مسئولیت های خود در این زمینه و درخواست از کشورهای عربی برای اتخاذ موضعی قاطع و سازنده در قبال جنایت های صهیونیست ها علیه مقدسات اسلامی فلسطین بررسی خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی ضمن اشاره به پذیرش درخواست فلسطینیان برای تشکیل نشستی در رابطه با جنایت های دشمن صهیونیستی در قدس اشغالی، خاطر نشان کرد که دکتر نبیل عربی، دبیر کل اتحادیه عرب و اعضای دائم این اتحادیه بر تشکیل نشستی فوری در این زمینه و موضع گیری طرف های عربی، اسلامی و بین المللی در این راستا به منظور توقف جنایت های رژیم صهیونیستی علیه قدس و دیگر سرزمین های فلسطینی اصرار دارند.

فرا تاکید کرد: دشمن صهیونیستی باید بداند که قدس جدای از خط قرمز، برای ما و تمایم امت اسلامی و عربی مساله مرگ و زندگی است.

سفیر فلسطین در اتحادیه عرب ابزار امیدواری کرد که امت عربی و اسلامی موضعی قاطع و سازنده را به منظور توقف جنایت های دشمن صهیونیستی اتخاذ کنند.