به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن رضایی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان خراسان شمالی اظهار داشت: گرانی ها مثل یک اژدهای ۵ سر است که با تصمیم های مقطعی از سوی دولت شاید یک سر آن از بین برود.

وی با بیان اینکه مسئله رفع پدیده گرانی در کشور باید از تهران آغاز شود، تصریح کرد: برخلاف گرانی مسئله بیکاری و اشتغال زایی را از استانها پیگیری خواهیم کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد کارخانه و صنایع منطبق با ظرفیت های هر منطقه را برشمرد و گفت: به عنوان مثال خراسان شمالی در بخش صنایع دستی و تکمیلی و کشاورزی از ظرفیت خوبی برخوردار بوده که در این بخش سرمایه گذاری خواهیم کرد.

رضایی یکی از برنامه های خود در صورت کسب آرا را تشکیل دولت فراگیر از همه سلیقه ها و اقوام عنوان کرد.

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سئوال که آیا از مدیران دولت های دوره های قبل هم استفاده خواهید کرد؟ ابراز داشت: ما از این افراد به دو شرط کارآمدی و قبولی صادقانه رهبری انقلاب اسلامی استفاده خواهیم کرد.

رضایی افزود: به همین دلیل دولت فراگیر را تشکیل خواهیم داد و از اقوام و ظرفیت استان های مختلف در مسئولیت ها بهره گیری خواهیم کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه تیپ من شعاری نیست، تصریح کرد: حرف هایی را که می زنیم پشتوانه علمی در تجربه داشته که قطعاً قابل تحقق خواهد بود.

به گفته وی، فردی که شعار می دهد، نمی تواند نسخه بنویسد و در کارش هم موفق نخواهد بود.

این نشست در تالار حافظ شهرداری بجنورد با حضور شماری از دانشجویان استان خراسان شمالی برگزار شد.

محسن رضایی به منظور حضور در جمع دانشجویان و مردم سفر یک روزه ای را به استان خراسان شمالی و شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین انجام داده است.