به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن رضایی عصر امروز در جمع قشرهای مختلف مردم این استان با طرح این سئوال که مگر ما ورزشکاران و متخصصان امر ورزشی کم داریم، اظهار کرد: باید از افراد اهل فن در عرصه های ورزشی و فرهنگی به نحو شایسته استفاده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هر ملتی برای رشد نیازمند دو بال است تصریح کرد: ایران در ۲۰۰ سال قبل از انقلاب اسلامی در زمینه دو بال هم ضعیف بود نه در سیاست و نه در اقتصاد وضعیت خوبی را داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با این وجود پس از انقلاب اسلامی وضعیت کشور ما دگرگون شده و در عرصه های سیاسی علم و فناوری پیشرفت های زیادی را داشته به گونه ای که اکنون قادر به ساخت موشک های دوربرد با برد چند هزار کیلومتری هستیم.

وی با مهم توصیف کردن بخش اقتصادی کشور به منظور رفاه و زندگی مردم اظهار کرد: عدم توازن و بی توجهی به این بخش ها باعث بیکاری، فقر و معضلات می شود.

کاندیدای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کنونی زیبنده نظام اسلامی نیست گفت: اکنون ارزش یارانه پرداختی ۴۵ هزار تومانی از سوی دولت به یک سوم یعنی ۱۵ هزار تومان کاهش یافته است و این به این معناست که ارزش پول ملی ما ساقط شده است.

رضایی افزود: باعث تعجب است که مسئولان فتنه و انحراف را می بینند لیکن مشکلات اقتصادی را مشاهده نمی کنند.

وی گفت: به طور حتم تحریم های اقتصادی با برنامه ریزی و تدبیر قابل رفع خواهد بود.