به گزارش پارس به نقل از شفاف: با نزدیک شدن به برهه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بازار گمانه زنی های انتخاباتی و رایزنی های سیاسی گرم تر از همیشه شده است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این میان بیش از پیش فعال شده اند و رایزنی ها را انجام می دهند.

در همین راستا محمدباقرقالیباف شهردار تهران عضو ائتلاف پیشرفت هفته آینده در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس که در مکان تالار شهید مدرس ساختمان مشروطه برگزار میشود، شرکت خواهد کرد.

در همین ارتباط با کمال الدین پیرموذن عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت وگوی انجام دادیم.

کمال الدین پیرموذن با اشاره به جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با محمدباقر قالیباف شهردار تهران، گفت: امسال سال حماسه سیاسی نام گذاری شده و بدون تردید همگی باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش می کنیم؛ فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نیز در این خصوص تلاش شایسته ای خواهد داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری تهران دیگر به قالیباف نیاز ندارد، بلکه این دولت و مدیریت اجرایی کشور است که نیازمند شخص قالیباف است، اظهار داشت: قالیباف از پتانسیل و ویژگی هایی لازم برای رئیس جمهور ایده آل بهره مند است و حتما با درک عمیق مسئولیت، در عرصه انتخابات حضوری جدی خواهد یافت.

وی با بیان اینکه قالیباف یکی از چکیده های انقلاب است، ابراز داشت: قالیباف یکی از نیروهای توانمند و فعال کشور است که دل در گرو توسعه کشور دارد و خارج از پوپولیسم و عوام فریبی، شبانه روز به فعالیت در امور اجرایی پایتخت می پردازد.

به گفته پیرموذن قالیباف با واقعیت های موجود در جامعه قرابت نزدیکی دارد و تا کنون منشا خدمات چشمگیر و موثری برای شهر تهران و کل نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رابطه مدیریت با بهره وری چهار ساله است؛ در این میان قالیباف به حد کافی همت، ذوق و تجربه خود را در منصب شهرداری تهران نشان داده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان ساخت: شهرداری تهران دیگر به دکتر قالیباف نیاز ندارد، بلکه این دولت و مدیریت اجرایی کشور است که نیازمند شخص قالیباف است و با توجه به مقبولیت و محبوبیت او در میان آحاد مختلف جامعه در اقصی نقاط کشور، قالیباف در انتخابات حضوری جدی خواهد داشت.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در واکنش به برخی بد اخلاقی ها و حاشیه سازی های سیاسی، بیان کرد: افکار عمومی همراه قالیباف است و برخی شایعه سازی ها هیچ تاثیری در افکار عمومی نخواهد داشت؛ در مقابل افرادی که به بد اخلاقی سیاسی دست می زنند جز بی مقداری دنیوی و عقوبت اخروی چیزی به دست نخواهند آورد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه روشن، کارآمدی، کفایت و قانون مداری قالیباف، ابراز داشت: قالیباف از پتانسیل و ویژگی هایی لازم برای رئیس جمهور ایده آل بهره مند است و حتما با درک عمیق مسئولیت، در عرصه انتخابات حضوری جدی خواهد یافت.