زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (21 خرداد ماه 96) طی سخنانی به عنوان ناطق میان دستور صحن علنی پارلمان، اظهار داشت: درست یک هفته پس از جلسه ترامپ و ملک سلیمان و تنها چند ساعت پس از لفاظی‌های وزیر خارجه عربستان، همزمان دو حادثه تروریستی در تهران رخ می‌دهد تا اولین آثار نشست آمریکایی‌ - عربی پدیدار شود.

وی افزود: در تاریخ 17 خرداد ماه 96 ساعت 10:30 پس از آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تروریست‌های تکفیری با پوشش مراجعه‌کننده وارد راهروی ورودی مجلس شده و با مأموران حفاظتی درگیر شدند. 

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در این رابطه تعدادی از نیروهای حفاظت و اعضای دفتر نمایندگان و مراجعه‌کنندگان شهید یا مجروح شدند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در حمله تروریست‌ها به حرم امام خمینی نیز تعدادی از هموطنان عزیزمان مجروح و یک نفر به شهادت رسید و سرانجام این عملیات با رشادت‌های عزیزان سپاهی، نظامی و انتظامی و  امنیتی که منجر به هلاکت تروریست‌های از خدا بی‌خبر شد، به پایان رسید.

سعیدی مبارکه بر همین اساس یادآور شد: البته جا دارد از نیروهای مسلح به خاطر همه جان‌فشانی‌هایشان به ویژه مدافعان حرم و از نیروهای امنیتی به لحاظ تلاش‌های شبانه‌روزی در تعقیب تروریست‌ها تشکر ویژه کنم. 

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نمایندگان خانه ملت که با شجاعت مدرس گونه‌شان اهمیتی به سروصدای دشمن نداده و تا آخرین لحظه در صحن علنی به مذاکرات و قانون‌گذاری خود ادامه دادند که این خود یک پدیده بی‌نظیر در بطن خطر بود و شهادت و روحیه شهادت‌طلبی نمایندگان را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه، تصریح کرد: از آقای کرم‌پور همکارمان هم به خاطر حمایت از نیروهای حفاظتی تشکر می‌کنیم. همگان بدانند ما خادمان ملت پذیرفته‌ایم و با استقبال از هر خطری پا به عرصه نمایندگی گذاشته‌ایم و خود را پیش‌مرگ ملت می‌دانیم و تا آخر ایستاده‌ایم.

سعیدی مبارکه ادامه داد: خیلی هم دور از انتظار نبود که این اتفاق بیفتد چرا که تروریست‌ها در عراق و سوریه شکست خورده‌اند و فتنه‌های آمریکایی - عربی در خصوص فشار بر ایران نتیجه‌ای نداشته و از همه مهمتر یک انتخابات باشکوه داشته‌ایم و دشمن را مات و متحیر کرده بودیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: بنابراین برای خودنمایی و ناامن جلوه دادن کشور توسط چند عنصر خودفروخته دست به انتحار زدند که چیزی جز رسوایی و ننگ عایدشان نشد و بدانند که ایران همچنان جزیره ثبات است و به راهمان محکم و استوار ادامه می‌دهیم.

وی همچنین یادآور شد: حوادث روز چهارشنبه گذشته فارغ از جوانب مختلف امنیتی حاوی عبرت‌ها و هشدارهای جدی برای مردم و اهل سیاست نیز بود. بدانند همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و در این دریای طوفانی و پس از دزدان دریایی، اتحاد و همدلی و گوش به فرمان ناخدا بودن است که می‌تواند کشتی را به ساحل نجات برساند.

سعیدی بر همین اساس اضافه کرد: کشتی‌ها با چند موج و رعدوبرق مسیر خود را  عوض نمی‌کنند و رهبری فرزانه انقلاب ناخدا و آرمان‌های امام راحل قطب‌نمای این کشتی است. هیچ طوفانی حریف آن نمی‌شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب این ترقه‌بازی‌ها در اراده مردم تأثیری ندارد و کلک اینها کنده خواهد شد.

وی در بخش پایانی نطق خود، اظهار داشت: امیدواریم دولت منتخب به وعده‌های انتخاباتی خود که یکی از آنها جوان‌سازی کابینه و دیگری ایجاد اشتغال بود به جرز قاطع همت گمارد. تا کی می‌خواهید جوانان را نادیده گرفته و متکی به ژنرال‌ها باشید البته ژنرال‌ها هم عزیز و محترم هستند اما جایشان در اتاق فکر است و در اجرا و عمل بهتر است از جوانان باروحیه، باانگیزه، انقلابی و تحصیل‌کرده استفاده شود و مبنا را فارغ از جناح‌ها به شایسته‌سالاری بسپارید. البته بنده به عنوان خادم مردم از بازنشستگان دولتی خواهش می‌ کنم خودشان کرسی خود را به جوانان بدهند، مدیران اجرایی خود چند ساله بودند که استاندار و فرماندار شدند.