پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- جزئیات بیشتری از دستگیری یک جاسوس در دفتر یک مشاور به دست آمده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، بعد از انتشار خبر دستگیری یک جاسوس در دفتر یک مشاور توسط محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه، «پارس» به جزئیات بیشتری از این دستگیری دست پیدا کرد.

فرد دستگیر شده با سرویس اطلاعاتی یکی از کشورهای متخاصم با ایران مرتبط بوده است.

وی در یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری دستگیر شده بود ولی با پیگیری یک نهاد، نامزدهای رقیب دولت از طرح این موضوع در رقابت های انتخاباتی به دلیل رعایت مرزهای اخلاقی آن را مطرح نکردند.

بازجویی از وی آخرین مراحل خود را طی می کند.

لازم به ذکر است چندی پیش غلامحسین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شنیده شده، یکی از مرتبطین آقای حسام‌الدین آشنا به اتهام جاسوسی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده، آیا این بازداشت را تأیید می‌کنید و آیا این متهم در اختیار قوه قضائیه قرار گرفته است؟ گفت: 

وزارت اطلاعات و یا اطلاعات سپاه با حکم قضایی اعم از قاضی یا دادستانی بازداشتی را انجام می‌دهد و از سویی ممکن است فردی هم از سوی قوه قضائیه در اختیار وزارت اطلاعات قرار بگیرد. فردی توسط وزارت اطلاعات پیرامون اتهام مذکور دستگیر شده و در خصوص ارتباط با محل کار این فرد اطلاعاتی مشخص وجود دارد.

اما ممکن است فردی در محل کار خود دستگیر شود اما ارتباطی با فرد کناری خود نداشته باشد. با این حال فردی با این اتهامات و جزییات دستگیر شده است و اطلاعات بیشتر در حال جمع‌آوری است.