چنین رفتارهایی را می توان نشانگر پرشور بودن فضای تبلیغات و انتخابات دانست همچنین برآیند کنش هایی است که برای مردم جالب است.
برخی حاشیه ها را مرور می کنیم:

** تبلیغ تمام نامزدهای شورای شهر باروق در یک قاب
همه نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر باروق از توابع شهرستان میاندوآب که 11 نفر هستند در اقدامی جالب و تحسین برانگیز با نصب بنر حاوی عکس تمام نامزدها به صورت جمعی تبلیغ می کنند.
از این 11 نفر پنج نفر از آنها به شورای شهر هشت هزارنفری باروق آذربایجان غربی راه خواهند یافت و این شیوه تبلیغ مورد پسند مردم باروق، حومه و شهرهای مجاور واقع شده است.

** نماینده و غافلگیری
هواداران روحانی در چهارمحال و بختیاری محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را غافلگیر کردند.
درحالی که محمود صادقی دوشنبه شب برای سخنرانی در ستاد مرکزی حجت الاسلام حسن روحانی حضور داشت، تعدادی از اصلاح طلبان و حامیان دولت به یکباره با رو در رو قرار دادن نخستین معلم محمود صادقی در کنار وی، این نماینده مجلس را غافلگیر کردند.
پیش از سخنرانی محمود صادقی در جمع هواداران روحانی در شهرکرد او اعلام کرد که حدود 40 سال پیش در هفشجان چهارمحال وبختیاری حضور داشته است.
وقتی سخنرانی صادقی تمام شد، به یکباره اعلام شد معلم اول دبستان او به نام علی کیوانی در جمع حضور دارد که باعث خوشحالی این نماینده شد و او به نشانه احترام دست معلم خود را بوسید.

** صحنه سازی
نیروی انتظامی شهرستان عجب شیر آذربایجان شرقی اعلام کرد: سوء قصد شب گذشته به جان یکی از نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر، صحنه سازی انتخاباتی بود.
این کاندیدا که برای سخنرانی انتخاباتی در مسجد سعد آباد عجب شیر حضور یافته بود پس از سخنرانی و ترک مسجد از سوی عده ای ناشناس با چوب و چماق مورد حمله قرار گرفت.
نیروهای انتظامی با حضور در محل حادثه، تحقیقات خود را آغاز کردند و در اولین گزارش اعلام شده از سوی این نیرو، این حادثه صحنه سازی انتخاباتی اعلام و گفته شد پلیس به دنبال عاملان این حادثه است.
از 25 نامزد انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر، 21 نفر از مراغه و چهار نفر از عجب شیر ثبت نام کرده اند.
انتخابات میان دوره ای مجلس دهم درمراغه و عجب شیر به دلیل درگذشت نماینده منتخب دراین حوزه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.