محمدباقر قالیباف عصر امروز (سه شنبه) درهمایش حامیان حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مصلای تهران، انقلاب اسلامی را مدیون مردمی دانست که همیشه در صحنه بودند، افزود: در ١٥ خرداد ٤٢، ٢٢ بهمن ٥٧، دوران جنگ تحمیلی، شهدای دوران دفاع مقدس و امروزنیزشهدای مدافع حرم و تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون همه مردمی است که با حضور خود در صحنه های انتخابات با حضور گسترده خود برای نظام افتخار آفریدند.
وی اضافه کرد: امروز نیز شما ایرانیان عزیز و امت حزب الله با این حضور پرشور، برای انقلاب، نظام و اسلام افتخار آفریدید.
قالیباف بابیان اینکه در ١٢ فروردین ٥٨ عهد کردیم تا با ظلم مبارزه کنیم، درخدمت مردم باشیم و در راه پیشرفت و رشد کشور تلاش کنیم، اظهارکرد: اما باید بگوییم متاسفانه قرار نبود کسانی در مسند مسئولیت بیایند که مردم و بویژه محرومان و مستضعفان را نبینند و از دور خارج کنند.
وی ادامه داد: قرار نبود در سرزمین برخوردار و غنی ایران، مردم را روز به روز فقیرتر کنند، رکود ، گرانی و بیکاری را در جامعه گسترش دهند، وعده بدهند وعمل نکنند و در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند.
وی که از ادامه رقابت های انتخاباتی دوزادهمین دوره ریاست جمهوری انصراف داد، گفت: دولت امروز، دولتی است که برمردم و ٩٦ درصدی ها سخت گیری و برای ٤ درصدی ها فرش قرمز پهن می کند.
قالیباف گفت: ما دولت چهاردرصدی نمی خواهیم، در این روزهای حساس و سرنوشت ساز به این نتیجه رسیدیم برای بازگشت به خط امام و شهدا و پایان دادن به دولت ٤ درصدی ها، به برادر بزرگواری و دوست دیرینه ام رای دهیم.
وی افزود: امروزهمه در سراسر ایران حتی با وجود سلایق مختلف دست به دست هم دادیم، چون یک هدف واحد داریم و برای تغییر وضعیت موجود می خواهیم بگوییم دولت حرف نمی خواهیم.
قالیباف ادامه داد: امروز روز بزرگی برای جبهه نیروهای انقلاب است چون وحدت کلامی را به وحدت عملی تبدیل کرده و این وحدت اگرچه لازم است اما کافی نیست و یکایک ما باید مردم را از هر کوی و برزن به صحنه و ٩٦ درصد مردم را به پای صندوق های رای بیاوریم و درنهایت وحدت عملی زمانی مثمرثمر و شیرین خواهد شد که با کارآمدی و پاسخ دادن به مطالبات حق مردم بویژه مشکلات اقتصادی آنان را امیدوار کنیم.
وی افزود: سه روز دیگر به پای صندوق های رای خواهیم رفت و با انتخاب دولت کار و کارآمد نشان خواهیم داد که این دولت می تواند.
درحالی که ازساعت ها پیش خیل عظیم هواداران سیدابراهیم رییسی درمصلای امام خمینی(ره) تهران حضور پیدا کردند این نامزد انتخاباتی ساعت 5 و 40 دقیقه به همراه محمدباقرقالیباف به جمع هوادارنش پیوست.
درطول مدت حضار شعارهایی دولت چهاردرصدی نمی خوایم، دولت پیر و خسته بای بای، آخرهفته روحانی رفته، لبیک یا حسین، خونی که رگ ماست هدیه به رهبر ماست، رییسی رییسی سه روز دیگه رییسی، سلام بر قالیباف و درود بر رئیسی سر می دادند.
هواداران این نامزد انتخاباتی پرچم های ایران در دست را به اهتزاز درآوردند و پلاکاردهایی با مضامین « تهران یک کلام رییسی والسلام » ، «سونامی اصفهان امروز در تهران» ، «ما همه انهایی هستیم که روحانی گفت بروید به جهنم» را در دست داشتند.
این مراسم درشبستان مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران با تعداد زیادی هلی شات فیلم برداری می شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میاندوره ای مجلس شورای اسلامی درچهارحوزه انتخابیه برخی از شهرها روز 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.