دکتر روحانی در ورزشگاه تختی اهواز و در جمع هوادارش خود با سلام و تحیت به مردم پایتخت دفاع مقدس ایران و سرزمین شلمچه، و طلاییه مردم خوزستان را مرزداران ایران اسلامی خواند و افزود:جای جای این سرزمین خونبار در برابر تجاوز ایستاد؛ سلام بر کارون و کرخه و زهره و مارون؛ و سلام بر جنوب و شمال خوزستان؛ امروز شاهد حضور شکوهمند شماییم که برای سرنوشت خود به اینجا آمده اید.
وی افزود: ما از سال 92 راهی را آغاز کردیم در بعضی موارد موفق بودیم و در برخی موارد در نیمه راهیم؛ نخواهیم گذاشت تا تحریم برگردد.
روحانی با بیان اینکه از حقوق ایران دفاع کردیم، ادامه داد: شما می دانید در طول این مدت همه دست به دست هم دادیم تا تحریم را از سر ایران برداریم، ما با هم قدم هایی را برداشتیم .
وی گفت: طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی که سالها مانده بود را تا پایان امسال به پایان خواهیم رساند، هنوز راهی طولانی در پیش داریم؛نخستین مصوبه سال 96 در دولت، طرح برنامه های خوزستان بوده است؛ برای آب شرب همه شهرها و روستاهای این استان ده هزار میلیارد تومان مقرر کرده ایم.
وی خطاب به جمعیت حاضر در ورزشگاه تختی اهواز که شعار می دادند ما که هوا نداریم بازهم هواتو داریم، افزود: می دانیم گرفتار ریزگرد هستید باید با ریزگردها مقابله کنیم و طرح ملی و فراملی را برای ریزگردها اجرا کنیم ؛ من به شما خوزستانی ها قول می دهم نخستین اولویت دولت دوازدهم محیط زیست خوزستان است.
روحانی خاطرنشان کرد: با همکاری کشورهای منطقه می توانیم جلوی ریزگردها را بگیریم نه با آتش زدن سفارت های آنها.
این خبر در حال تکمیل است...
7164/6002
خبرنگار : عاطفه جوادی **