اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کناره‌گیری قالیباف از انتخابات به نفع رئیسی، گفت: هنگامی که قالیباف شرایط کنونی کشور و وضع نابسامان دولت یازدهم را مشاهده کرد، به این نتیجه رسید که رئیسی می‌تواند گزینه اصلح برای تغییر وضع موجود باشد.

وی افزود: آقای قالیباف در چارچوب منشور اخلاقی جبهه مردمی که  میان نامزدهای نهایی جبهه منعقد شده بود، به نفع حجت‌الاسلام رئیسی کنار رفت که حرکتی شجاعانه بود و در عین حال باعث افزایش روحیه نیروهای ارزشی و انقلابی به ویژه جوانان شد. 

نماینده مردم رودسر با اشاره به استقبال باشکوه روز گذشته مردم شیراز و اصفهان از حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: مردم با استقبال با شکوه‌شان "نه بزرگی"به روحانی گفتند، چراکه از شرایط امروز کشور به هیچ عنوان راضی نیستند.

عباسی ادامه داد: مردم ما آگاه هستند که دولت یازدهم تمام تلاش خود را کرده تا با سیاه‌ نشان دادن عملکرد دولت سابق، عملکرد ضعیف خود در 4 سال گذشته را به حاشیه ببرد. مردم ما به خوبی متوجه این توهین‌ها، تخریب‌ها و فرافکنی‌ها هستند، به همین خاطر برای تغییر وضع موجود آقای رئیسی را انتخاب خواهند کرد و انشاءالله در همان دور اول با رأیی قاطع در انتخابات به پیروزی می‌رسد.

وی افزود: بنابراین با توجه به عملکرد ضعیف دولت روحانی و نارضایتی بدنه مردم از کارنامه وی، روحانی اولین رئیس جمهور 4 ساله پس از انقلاب خواهد بود.