جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی از «قالیباف» به دلیل کناره‌گیری به نفع «رئیسی» قدردانی کرده و ضمن اعلام حمایت از نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب، از «میرسیلم» هم خواستند تا در حمایت از «رئیسی» اقدامی دشمن‌شکن انجام دهد.

در ابتدای این نامه تاکید شده است: شنیدنِ خبر ائتلاف در اوج اقتدارِ سردار قالیباف با دکتر رئیسی برای تغییر به نفع مردم که به موقع؛ در لحظه نیاز و با بصیرتی عمّارگون رخ داد شور و انگیزه دلبستگان به آرمانهای والای انقلاب و نظام را برای روی کار آوردن دولتی از جنس مردم؛ که همانا دولت کار و کرامت که زیبنده ی این کشور و مردم با عزتش است را دو چندان کرد.

در ادامه تاکید شد: جناب دکتر قالیباف با این اتحادِ هوشیارانه موکدا نشان داد که  چه 8 سال دفاع مقدس چه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 برای شیفتگان این انقلابِ مستضعفان و محرومان تفاوتی ندارد و هر جا که لازم باشد سردارانش خالصانه از نام و نشان خود برای سربلندی کشورشان می‌گذرند که این راه و رسمِ عمّاران انقلاب است.

این دانشجویان تصریح کردند: همانگونه که جناب آقای مهندس میرسلیم شجاعانه و پر قدرت در مناظرات افراد را به بوته نقدی اصولی کشاندند و میزانِ نقد پذیری و پاسخگویی مدعیانِ آزادی بیان را محک زدند که در تبیین جبهه حال حاضر انتخابات و روشنگری افکار عمومی و توده مردم نقشی اساسی و حائز اهمیت داشت.

در ادامه آمده است: انتظار ما دانشجویان اینست که ایشان هم پیرامونِ اتحاد و ائتلاف حداکثری و پرهیز از دو دستگی تامل کنند و تا قبل از روز رای‌گیری در حمایت از جناب دکتر رئیسی اقدامی دشمن‌شکن انجام دهند.

در پایان تاکید شد: ما با قدردانی و تشکر ویژه از این اقدام انقلابی سردار قالیباف و آرزوی طول عمر با عزت برای این بزرگوار؛ حمایت حداکثری خود را از نامزد اصلح جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی اعلام می‌داریم و در این راه تا روی کار آمدن دولت کار و کرامت به یاری خدا از پای نخواهیم نشست و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. به امیدِ حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلحی که مایه آبرو و عزت این نظام اسلامی و کشور مهدوی باشد.

انتهای پیام/