موسی‌الرضا ثروتی نماینده سابق مجلس  درباره وحدت میان اصولگرایان و رسیدن به یک گزینه واحد در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر اساس شرایط و میزان درصد آرای نامزدهایش در نظرسنجی‌ها تصمیم‌گیری می‌کند که آیا هر دو نامزد تا پایان در عرصه انتخابات بمانند یا اینکه به نفع هم کنار بروند.
 
ثروتی با بیان اینکه به احتمال زیاد انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله‌ای می‌شود، گفت: در حال حاضر میزان درصد آرای نامزدها نشان می‌دهد که انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود و بعید است که هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بتوانند نصف آرا به علاوه یک را کسب کنند.
 
نماینده سابق مجلس ادامه داد: با توجه به کاهش آرای رئیس جمهور وقت و افزایش آرای رقبای وی چون رئیسی و قالیباف، احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.
 
وی در رابطه با پیشنهاد یکی از نامزدها مبنی بر اینکه همه کاندیداهای ریاست جمهوری اموال خود و بستگان درجه یک‌شان را باید اعلام کنند،‌ اظهار داشت: طبق قانون اساسی، مسئولان و مدیران ارشد کشور باید لیست اموالشان را به قوه قضاییه اعلام کنند و اگر کسی تا به امروز اعلام نکرده بهتر است لیست دارایی‌هایش را علنی کند.
 
ثروتی افزود: البته ممکن است برخی از کاندیداها بخواهند لیست اموالشان را به صورت محرمانه به قوه قضاییه ارائه بدهند که قابل پذیرش است اما اگر نامزدهای ریاست جمهوری لیست اموال خود را به صورت علنی اعلام کنند، شاهد شفافیت اعلایی خواهیم بود.
 
وی با تاکید بر اینکه کسی که دارایی و اموال اشرافی ندارد نباید از علنی کردن لیست اموالش نگرانی داشته باشد، خاطر نشان کرد: متاسفانه در حال حاضر روحیه اشرافی‌گری در جامعه رخنه کرده و اعتماد مردم از مسئولان را سلب کرده است و بهتر است مسئولان نظام یا مسئولیت نپذیرند یا اگر می‌پذیرند به دنبال جمع‌آوری مال و اموال نباشند.