سید مصطفی میرسلیم سه‌شنبه شب در جمع مردم اسلامشهر در  مسجد حضرت علی‌النقی(ع)، طی سخنانی اظهار کرد: کسی که با رهبری فاصله دارد لیاقت اداره امور کشور را ندارد، زاویه داشتن با رهبری فرجام ندارد .

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: درآینده اگر کسی که می‌خواهد سرکار بیاید و اداره امور کشور را به‌دست بگیرید، با مقام معظم رهبری فاصله داشته باشد، قطعا کشور به سرانجام مطلوب نخواهد رسید و بر مشکلات کشور و مردم هم افزوده خواهد شد.

وی افزود: بعد از اعتقاد داشتن به مقام معظم رهبری، معتقدم که تا ریشه فساد را نخشکانیم، نمی‌توانیم شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم، اول کار باید ریشه فساد را خشکاند، با فساد نباید تعارفی داشت.

میرسلیم تاکیدکرد: من بر این اعتقادم که اگر قرار باشد دولتی تشکیل  شود، باید آدم‌های دست‌پاک به کار گرفته شوند، نباید افرادی روی کار بیایند و مسئولیتی به آنها داده شود که چشم‌شان به جیب مردم است.

وی با ذکر خاطره‌ای ازدوران ریاست جمهوری شهید رجائی گفت: مشکلات کشور قابل حل است، البته به‌دست کسانی که آلوده نبوده و دنبال مقام، فخرفروشی و حقوق‌های نجومی و ... نیستند و دلسوزانه برای کشور تلاش می‌کنند.

نامزد دوره دوازدهم ریاست جمهوری تاکید کرد: من قول‌های عملی‌نشده نمی‌دهم، نیت من مشخص است، می‌خواهم به صحنه بیایم و براساس تجربیات علمی و فنی و با اتکا به جوانان و استفاده از پتانسیل‌های داخلی زمینه رشد کشور را فراهم نمایم.

وی با ذکر اینکه اگر شاخصه‌های فوق را درمن می‌بینید، به سراغم بیایید و گرنه به سراغ فرد دیگری بروید، بیان کرد: برای رفع مشکل محرومان باید کرامت و شان انسانی افراد حفظ شود، اقدامات اساسی و کارشناسی شده باید انجام گیرد و تا زمانی که محرومان در جامعه وجود دارند و از مشکلات رنج می‌برند نمی‌توان کاری از پیش برد.

میرسلیم با انتقاد از توزیع یارانه در کشور گفت: توزیع یارانه باید برای رفع محرومیت در جامعه باشد، باید اصل را برای خدمت به مردم و رفع محرومیت گذاشت نه اینکه هر طوری که بشود یارانه را توزیع کنیم، یارانه پول بیت‌المال است و در خرج‌کرد آن باید دقت کرد، رفع محرومیت فقط  پول یارانه را پخش کردن نیست.

وی افزود: حق مردم این است درهرحالی و هرکاری که هستند آرامش داشته باشند، راه حل مشخص است مردم کسی را می خواهند که سر کار بیاید و عمل کند تا اینکه شعار دهد، باید به سمت اجرا رفت .

نامزد دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری، در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمدید و به کسی که اهل کار و عمل نیست رای دادید، بدانید که سرنوشت کشور 4 سال دیگر هم به فنا رفته است، کسی باید سر کار بیاید و زمام امور را به‌دست بگیرد که با صداقت، حسن نیت و پاکدستی به سمت اجرا برود و هیچ زاویه‌ای با  مقام معظم رهبری نداشته باشد، نه اینکه بعد از 4 سال بیاید و بگوید که در آینده می‌خواهم چنین کنم.