حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم کرمانشاه  به لغو قرارداد شرکت "بوویگ" فرانسه با ایران برای توسعه فرودگاه‌های بین المللی امام خمینی  واکنش نشان داد.
 
وی افزود: به هر حال دغدغه‌ای برای برداشته شدن تحریم‌ها پس از برجام وجود داشت که اروپایی‌ها نگاهی تجاری به برجام داشته باشند.
 
فلاحت پیشه بیان داشت: اروپایی‌ها همواره سعی می‌کنند که ایران را به بازار فروش محصولات خود تبدیل کنند و در قبال این مسئله هیچ گونه فناوری مبتنی بر آن توسعه را به ایران ارائه نکنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: همچنین اروپایی‌ها بر اساس تصمیمات خود به دنبال این هستند که هیچ گونه عمرانی در موضوعات زیرساختی ایران شکل نگیرد تا اینکه ایران به مصرف  کننده صرف محصولات خود تبدیل  شود.
 
فلاحت‌پیشه تصریح کرد: معتقدم اقدام اخیر دولت فرانسه با نیت چراغ سبز نشان دادن به افراطیون آ‌مریکا دنبال می شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین باید بگویم اروپایی‌ها در برخی قراردادها همچون قرارداد "ال سی" هم کماکان بدعهدی می‌کنند؛ البته تاکنون سعی‌شان بر این بوده که این بدعهدی را بر گردن آمریکایی‌ها بیندازند ولی واقعیت این نیست و ذات برخی از کشورهای اروپایی در قبال ایران تصویری از خوش عهدی را نشان نمی‌دهد.