حسینعلی شهریاری نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اتهام قاچاق دختر فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: دانش‌آشتیانی که از همان ابتدا از جنس فرهنگیان نبود.

وی افزود: در دولت روحانی افراد مدام در حال سهم‌خواهی بودند؛ دانش‌آشتیانی هم سهم رئیس دولت اصلاحات بود که به این دولت دادند و روحانی هم مجبور بود این سهم‌خواهی آنان (اصلاح‌طلبان) را پاسخ دهد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: فردی که از جنس فرهنگیان نباشد نمی‌تواند مشکلات جامعه فرهنگیان را ببیند و حل کند.

شهریاری ادامه داد: مسائلی که درباره خانه لواسان دختر وزیر آموزش‌و پرورش به وجود آمده را باید قوه قضاییه بررسی و پیگیری کند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: این افراد که مدت زمان زیادی در پارکینگ بوده و همواره به دنبال کاروکاسبی خود بودند، یک مدت کوتاه هم وزیر شدند و برداشت آنها هم این است که عمر زیادی خواهند داشت اما عمر مدیریت آنها زیاد نیست؛ معلوم است که در چنین وضعیتی باید بیشتر به فکر کاروکاسبی خود باشند.

این نماینده مجلس دهم  شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: متاسفانه این دولت، دولت افراد مستکبر و پولداران است تا دولت محرومان و مستضعفان. این تفکر در دولت روحانی هست.

شهریاری در خاتمه عنوان کرد: وقتی یک دولتی بیاید و شرکت سهامی تشکیل دهد عملا آن دولت، شرکت تعاونی است که هر کسی سهم خود را می‌خواهد؛ لذا این اتفاقات طبیعی است که در چنین دولتی رخ دهد.