به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن رضایی بعد از ظهر امروز در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر کرمانشاه اظهار داشت: در فتنه ۸۸ برخی از سیاسیون خوب عمل نکردند.

رضایی ادامه داد: دولت سود سهام عدالت را می برد و من این سود را به مردم باز می گردانم، بورس سهام عدالت را راه اندازی می کنم و مردم را در این بورس شرکت می دهم.

وی با بیان اینکه با مسائل پیچیده جامعه نمی توان ساده برخورد کرد و آن ها را دست کم گرفت، اظهار کرد: به بنی صدر گفتیم دشمن قصد دارد حمله کند که او گفت شما می خواهید جنگ درست کنید و این هشدار ما را آن قدر دست کم گرفت تا دشمن وارد کشور ما شد.

رضایی افزود: امروز نیز هشدار می دهیم اقتصاد ما در خطر است و اگر کسی نمی تواند مسئولیت اجرایی کشور را به دست بگیرد، وارد میدان نشود.

وی خاطرنشان کرد: حق داریم اشتباهات دولت در مسائل ذکر شده را رسیدگی کنیم و از تکرار آن بپرهیزیم، این کار برای تخریب نیست، بلکه برای کمک کردن است.

رضایی تصریح کرد: امروزه بعضی از مسائل پیچیده و مهم کشور را دست کم می گیرند و در عوض بعضی از مسائل ساده را بسیار پیچیده می شمارند که افراد باید قوه تشخیص و تمیز دادن این مسائل را داشته باشند.

*صهیونیست ها به دنبال تفرقه افکنی هستند

وی ادامه داد: در روزهای اخیر توهین های زیادی به مسلمانان شد و نبش قبر صحابه بزرگ پیامبر اسلام انجام گرفت و این حرکت باید در نطفه خفه شود.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: صهیونیست ها به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه افکنی بین کشورهای عربی و ایران هستند و می خواهند با ایجاد درگیری به منافع شوم خود برسند و این حرکت اسرائیل فاجعه بزرگی را رقم زده که تبعات آن کل منطقه خاورمیانه را می گیرد.

رضایی بیان داشت: ما نه از اسرائیل می ترسیم نه از امریکا، حرف های ما منطقی است؛ ما به هیچ کشوری تجاوز نمی کنیم، اما در دفاع از کشورمان محکم و جانانه می ایستیم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید کشورهای منطقه متحد و هم فکر باشند تا به وضعیت سوریه رسیدگی شود.

*مردم در امور اقتصادی بزرگ باید سهیم باشند

وی عنوان کرد: ما باید برای خنثی کردن تحریم ها برنامه ریزی و در عین حال امنیت را در منطقه ایجاد کنیم؛ مهمترین مسئله ما در داخل کشور، مبارزه با بی کاری است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این معضل را حل کنیم.

رضایی گفت: معتقدم انحرافات است که فتنه ها را به وجود می آورند و در انتخابات پیش رو نباید لشگرکشی سیاسی کرد، زیرا این لشگرکشی ها و مناظرات بی فایده، هیچ سودی ندارد و آسیب های جدی وارد می کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده با مسائل و مشکلات زیادی روبه رو خواهد شد، اعلام کرد: نیازمند یک بسیج عمومی برای حل بحران اقتصادی هستیم و اگر مردم را در امور اقتصادی بزرگ سهیم کنیم، مشکلات حل خواهد شد.