داود محمدی با بیان این که دولت طی چهار سال فعالیت خود توانست به یکسری از انتظارات پاسخ دهد، اظهار کرد: دولت با مشکلات عدیده و زیادی از دولت قبل مواجه بود و علیرغم این مشکلات و گرفتاری‌هایی که وجود داشت، با برنامه‌ریزی توانست اقدامات و حرکت خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام دهد.

وی افزود: البته در زمینه‌های اقتصادی و معیشت مردم که نگرانی‌هایی وجود دارد برنامه‌ها و اقدامات زیادی را انجام داد و در بحث سرمایه‌گذاری خارجی نیز تا جایی که امکان داشت توانست ورود کرده و نسبت به جذب این سرمایه گذاران اقدام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین موفقیت دولت بحث برجام بود که تا حدود زیادی یکسری از مشکلات را حل کرد، اما این که بگوییم در تمامی بخش‌ها موفق عمل کرده قطعی نیست؛ زیرا کشور با مشکلات زیادی رو به رو بوده است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین بیان کرد: مسائلی با توجه به فاکتورهای متعدد و مختلف در ابعاد داخلی و خارجی وجود دارد اما امکان حل همه مسائل و مشکلات نیست اما دولت در حد خود توانسته به موفقیت‌هایی دست پیدا کند.

محمدی در پایان ابراز کرد: برای دولت آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در دو انتخابات پیش رو شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری حضور گسترده مردم را شاهد باشیم.