سرلشکر محسن رضایی فرمانده سابق سپاه در "یادواره شهدای عملیات بازی دراز" که در لانه جاسوسی برگزار شد، اظهار داشت: اگر در بدنه کشور انحرافات نبود راه انقلاب در دانشگاه ها و جامعه ادامه پیدا می کرد و امروز خبری از بیکاری و تورم نبود.

فرمانده سابق سپاه افزود: ما منابع زیادی در کشورمان داریم که این امکانات و منابع 10برابر بیشتر از دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شهدا راه انقلاب را با خونشان ترسیم کرده‌اند ادامه داد: در توانمندی های دفاعی‌مان بیشترین تحریم را داشتیم ولی مشکلاتمان کمتر بوده است. در مسائل دفاعی و امنیتی راه انقلاب ادامه پیدا کرد ولی در اقتصادمان راه انقلاب ادامه پیدا نکرده است.
 
سرلشکر رضایی با بیان اگر این انقلاب چند مقوله اعجاب انگیز داشته است افزود: یکی از مقوله ها جوانانی بودند که در یک شب راه صد ساله را می پیمودند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان فرمودند که چرا از معجزات انقلاب که جوانانی همچون باکری ها و همت ها و... هستند و در سنین پایین فرمانده شده اند نامی برده نمی شود؟ این خود معجزه انقلاب اسلامی است.

رضایی افزود: انقلاب با هزینه های بزرگی به دست آمده است اگر نقطه عظمت ها و شروع ها پاک شود راه های دیگری جلوی پای جوانان گذاشته شود باعث می‌شود که انقلاب از پایین سقوط کند.

فرمانده سابق سپاه با بیان اینکه بعد از امام راحل حکومت ما با ولی فقیه دانا ادامه پیدا کرده خاطر نشان کرد: ما می‌بینیم که برخی انحرافات در جامعه ترویج پیدا کرده و این زنگ خطر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راه انقلاب راه شهدا است که با خونشان ترسیم کردندف ما باید تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیمو تحریم اقتصادی را به شکوفایی اقتصادی مبدل کنیم. در این راستا مقام معظم رهبری چند سال است که بر اقتصاد مقاوومتی تاکید دارند.