مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست صبح امروز فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز یکشنبه ( 20 فروردین ماه 96) با حضور زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اعضا برگزار شد.

وی افزود: اعضا در این جلسه سوالات خود در رابطه با صنعت گردشگری و توریستی را از خانم احمدی پور مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس همچنین تصریح کرد: اما نکته مهم این جلسه این بود که نمایندگان نسبت به نحوه اداره سازمان میراث فرهنگی نگران بودند و نگرانی آنها از این جهت بود که با توجه به اینکه کشورمان از نظر گردشگری رتبه سوم دنیا را به خود اختصاص داده و جزو 10 کشور برتر دنیا از نظر داشتن جاذبه هستیم، چرا درآمد گردشگری ما زیر یک میلیارد تومان است؟

لاهوتی در ادامه با تشریح دیگر جزئیات نشست ذکور، عنوان کرد: نمایندگان گلایه‌های خود را مطرح کردند؛ از جمله بنده بحث تفویض سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزرات خانه را مطرح کردم

وی بر همین اساس اضافه کرد: در مجموع  رئیس سازمان میراث فرهنگی پاسخ‌هایی داد و بحث را به شرایطی که منطقه حاکم است موکول کرد، ولی به نظر من پاسخ‌ها منطقی نبود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی ادامه داد: به هر حال اگر در منطقه ما هستیم ترکیه هم هست که در آنجا آشوب و درگیری است؛ پس حرف ایشان حرف منطقی نبود. برهمین اساس مقرر شد مجدد جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شود.