حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع اصلاح‌طلبان برای انتخاب کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور که در واقع با هم یک کابینه و یک دولت مشترک را تشکیل داده بودند نتیجه کارشان این شد که در بخش‌های اقتصادی چالشی را برای کشور ایجاد کردند و امروز مردم ما با این چالش مواجه هستند.

وی افزود: دولت آینده باید دولتی باشد که چالش‌های به وجود آمده در حوزه اقتصادی را برطرف و مشکلات مردم را در حوزه معیشتی و اقتصادی مرتفع سازد و ما شاهد بهبود شرایط اقتصادی در کشور باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همانطور که ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اقبال آقای روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری بسیار اندک است و ما در جامعه آنچه از زبان توده مردم می‌شنویم حکایت از صحت این مسئله دارد.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان از ابتدا سعی داشتند تا همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد آقای روحانی نچینند و از ابتدا هم به صورت کجدار مریز برخورد می‌کردند تا هم از دولت آقای روحانی استفاده ببرند و هم اینکه نکات منفی که در دولت وجود دارد هزینه آن به گردن اصلاح‌طلبان نیفتد.