متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر پیدا کردن فردی به عنوان جایگزین روحانی در انتخابات گفت: مشکلات کشور در این 4 سال اخیر و فشارهای اقتصادی وارد شده بر مردم اصلاح طلبان را به این نتیجه رسانده که ممکن است روحانی در انتخابات بعدی نتواند حداکثر آرا را بدست آورد.

وی افزود: عملکرد دولت یازدهم باعث شده تا اصلاح طلبان امید چندانی برای پیروزی روحانی در انتخابات سال آینده نداشته باشند. آنها می دانند ترفند دادن وعده های برجامی هم دیگر جواب نخواهد داد به همین دلیل بدنبال کاندیدای جایگزین هستند تا اگر مردم به روحانی اقبال نشان نداند از آن استفاده کنند.

منتظمی تاکید کرد: روحانی خوب می داند که اصلاح طلبان اگر پای منافعشان در میان باشد وی را به راحتی دور خواهند زد هرچند که اصلاح طلبان برای اینکه با واکنش منفی روحانی مواجه نشوند، از جایگزین روحانی بعنوان «ضربه‌گیر» نام می برند ولی روحانی خوب می داند عملکردش باعث شده تا اصلاح طلبان چنین کاری را انجام دهند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: مسلما روحانی اگر از ابتدا به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی و انتقادات دلسوزان نظام توجه می کرد و وقت خود را صرف برجامی نمی کرد که هیچ نتیجه ای در برنداشت نیاز نبود برای انتخابات 96 دست به دامان اصلاح طلبان شود.