سیدحسین نقوی حسینی عضو فراکسیون ولایت مجلس در واکنش به حمایت اصلاح طلبان از صفدر حسینی به عنوان گزینه احتمالی شان برای انتخابات شوراهای شهر تهران، اظهار داشت: جایگاه ها و مناصب در نظام جمهوری اسلامی جایگاه خدمت گذاری به مردم است. این مناصب طعمه نیست که ما بخواهیم به آنها به این عنوان نگاه کنیم.

 

وی افزود: متاسفانه برخی از افراد به جایگاه ها و مناصب به چشم یک طعمه نگاه می کنند و زمان دست یابی به آن،  به اموال مردم و بیت المال چنگ اندازی می کنند.

 

نقوی حسینی با اشاره به سابقه بی تعهدی افراد نسبت به حفظ بیت المال، تصریح کرد: چگونه مدیری که چند ده میلیون تومان از اموال ملت را به عنوان حقوق خودش برداشت کرد و آن را حق مسلمش می دانست، می خواهد در منصبی همچون شهرداری تهران که اموال مردم در اختیارش است، مدیریت کند؟! فردی که نشان داده به اموال عمومی تعهدی ندارد چگونه می خواهد منصبی به عهده بگیرد که همه اموال مردم نه دولت در اختیارش قرار می گیرد؟! 

 

عضو فراکسیون ولایت در پایان خاطرنشان کرد: اگر فرد یا مجموعه ای، افرادی را برای جایگاه شورای شهر  پیشنهاد دهند که سابقه شان نشان داده هیچ تعهدی به اموال عمومی ندارد خیانت به حق الناس مردم کرده اند.