به گزارش پارس به نقل از مهر، متن کامل تکذبیه سفر بدین صورت است: متاسفانه در ادامه برخی دروغ پراکنی ها درخصوص سفرهای استانی دولت خدمتگزار، شاهد نشر خبر سراسر کذب و به دور از شان و آداب حرفه ای در برخی رسانه ها مبنی بر حضور آقایان رحیم مشایی و بقایی یک هفته زودتر از سفر دولت در مازندران بودیم که بدینوسیله به اطلاع همه مردم مومن و شریف استان و مخاطبان آن رسانه ها می رساند که خبر مذکور کاملاً کذب و بی پایه و اساس است.

همانگونه که بارها شخص جناب آقای دکتر احمدی نژاد و سایر مسئولین کشوری و استانی اعلام نموده اند، انجام سفرهای استانی دولت اهدافی جز پیگیری خدمات دولت در سفرهای قبلی، رفع موانع و مشکلات و تصمیم گیری درباره برخی مواردی که در سفرهای قبلی مورد توجه قرار نگرفته است، ندارد که خوشبختانه با اقبال ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی روبرو گردیده و نیازی به" برنامه ریزی های گسترده جهت استقبال دارد.

بار دیگر توجه خود و همگان را به این فراز سخنان گهربار و ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: " تقوا، تقوا، تقوا جلب می کنیم.

هیئت دولت در قالب چهارمین سفر استانی، قرار است چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۲ به مازندران سفر کند.

پیش بینی می شود در سفر رئیس جمهور به مازندران، احمدی نژاد در شهرستانهای تازه تاسیس نظیر سیمرغ، میاندرود و فریدونکنار با مردم این شهرستانها سخنرانی کند.

سخنرانی در جمع مردم ساری در میدان شهدا، شرکت در همایش حضور با شرکت منتخبان مازندران، شرکت در گارگروهای معدنی و سفر استانی دولت، بخشی از برنامه های سفر یکروزه احمدی نژاد به مازندران است.