حجت‌الاسلام سیدرضا میرتاج‌الدینی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه مردمی یک حرکت مردمی، وحدت‌بخش و امیدآفرین است، گفت: کسانی که از وحدت و همگرایی نیروهای دلسوز انقلاب بیمناک هستند، دست به تخریب این جبهه زده‌اند.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی فراتر از گرایش‌های رایج سیاسی و گروه‌‌بندی‌های مرسوم است، افزود: تمام کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، عضوی از این جبهه فراگیر هستند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی جوان‌گرایی و اعتماد به نسل جوان را از ویژگی اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب دانست و تصریح کرد: اینکه یک سوم شورای مرکزی جبهه مردمی از نسل سوم و چهارم انقلاب هستند، پیام روشنی دارد؛ جامعه ما یک جامعه جوان است و ما برای اداره این جامعه نیازمند اعتماد به جوانان هستیم.

وی با بیان اینکه جوان با انرژی و مستعد است، تاکید کرد: اکنون که ما با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستیم، در شرایط کنونی می‌توانیم زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور و مدیریت جوانان فراهم کنیم؛ جوانانی که جنگ را مدیریت کردند، می‌توانند کشور را با مشکلات اقتصادی به درستی مدیریت کنند، منوط به اینکه ما به جوان اعتماد داشته باشیم.