مهدی محمدی عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در تاریخ فعالیت  سیاسی احزاب و تشکل‌ها در ایران بی‌سابقه است، گفت: هیچ تشکلی نه اصولگرا و نه اصلاح طلب تا به امروز در یک فرآیند انتخاباتی پایین به بالا برای تصمیم‌گیری‌های مهم سیاسی مثل انتخابات ریاست جمهوری به بدنه خود مراجعه نکرده است.

وی با بیان اینکه کسانی در این مجمع حاضر بودند که برای اولین بار در زندگی‌شان در یک جلسه سیاسی شرکت می کردند، خاطرنشان کرد: برخی حاضرین در این مجمع از شهرستان‌هایی آمده بودند که تاکنون پای هیچ مقام دولتی به آنجا نرسیده و ما از این افراد دعوت کردیم که برای رای‌گیری در این مجمع حضور یابند.

محمدی با تاکید بر اینکه اگر سیاسیون در برابر رای بدنه مقاومت کنند، با هزینه‌های سنگین اجتماعی و مردمی مواجه خواهند شد، گفت: این بار هیات موسس، یک حلقه بسته نیست که تصمیم می‌گیرد بلکه تصمیم با مردم خواهد بود.

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: ما حتی اعضای هیات موسس را که شروع کننده این حرکت هستند به رای گذاشتیم که ممکن است برخی رای نیاورند که این هم بی‌سابقه است؛ چون هیچ تشکل سیاسی کشور تاکنون موسسین خود را در برابر رای بدنه قرار نداده است.

وی افزود: موسسین را به رای گذاشتیم چون معتقدیم اعتماد بدنه نیروهای انقلاب، مهم‌ترین فاکتور برای ماست.

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکید کرد: هیچ حلقه بسته‌ای که در آن بخواهیم تصمیمی بگیریم که رضای بدنه در آن لحاظ نشده باشد وجود ندارد و ما مقید به این هستیم که نگذاریم چنین حلقه‌ای شکل بگیرد.