به گزارش پارس به نقل از مهر، حسین قربان زاده ظهر چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد در تالار امام خمینی این دانشگاه اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس کسانی که حضور داشتند و از کشور دفاع کردند مایه افتخار ما هستند و بسیاری نیز با توجیحات مختلف از قبیل تحصیل داخلی و خارجی و… حضور پیدا نکردند و هم اکنون یک شبه برای حضور در عرضه سیاست احساس تکلیف کرده اند.

وی ادامه داد: تعهدی که قالیباف در نیروی انتطامی در زمان فرماندهی انجام داد بی سابقه بوده است و با وجود اینکه نیروی انتظامی یک نهاد کاملا نظامی و امنیتی بود توسط اقدام و تعهد ایجاد شده در این نهاد موجب شده به جای قرار گرفتن در مقابل مردم در کنار مردم قرار گیرد.

وی گفت: تحول عظیمی در زمان مدیریت و فرماندهی قالیباف در نیروی انتظامی ایجاد شد و رویکرد خشونت را تغییر داد و همچنین در شهرداری با مدیریت کارا، شهرداری که یک سازمان خدماتی بود را تبدیل به یک سازمان اجتماعی کرد.

قربان زاده تصریح کرد: اعتقاد داریم در دوره هشت ساله ریاست جمهوری نهم و دهم هم محاسن و برکاتی و هم معایبی وجود داشته است که این مهم نیز در دولت قبلی نیز مشاهده می شود.

وی عنوان کرد: از زمان بعد از دفاع مقدس چه دوره هاشمی، چه دوره خاتمی و چه دوره احمدی نژاد هر کدام از دولتها به قضایایی گرفتار شدند.

قربان زاده گفت: مشکلات هم اکنون چه احمدی نژاد بود و چه نبود ایجاد می شد چون بحث انرژی هسته ای و عزم جدی برای آن مطرح است اما اعتقاد داریم که اگر دیپلماسی ماجراجویانه کمی کمتر بود اثرات کمتری داشت.

وی اذعان داشت: اعتقاد داریم بسیاری از عملکرد احمدی نژاد در ارتباط با مردم و سفرهای استانی مطلوب بوده است و نیز اعتقاد داریم که به برخی شعارها پایبندی تا انتها وجود نداشته است که بعضی موارد نیز مانند وضعیت معیشت و مشکلات اقتصادی هم اکنون مشهود است.

وی در جواب سئوال یکی از دانشجویان که هزینه انتخاباتی قالیباف از کجا تامین می شود، یادآور شد: تبلیغات ریاست جمهوری مانند تبلیغات مجلس و شورای اسلامی شهر نیست که هر کاندیدا باید برای معرفی خود به دیوار پوستر بچسباند تا معرفی شود.

وی اذعان داشت: شورای نگهبان کاندیداهایی را انتخاب می کند که رجل سیاسی و مذهبی باشند و در این دوره حتما دقت نظر بیشتری با توجه به تعدد کاندیداها در خصوص رجل سیاسی بودن می شود.

مشاور قالیباف یادآور شد: کسی که رجل سیاسی و مذهبی است قاعدتا برای ۷۰ درصد مردم شناخته شده است و نیازی به تبلیغات ندارد.

قربان زاده افزود: در سال ۸۴ شیوه تبلیغ برای قالیباف تقریبا شیوه اشتباهی بود و بارها خود ایشان این را مطرح کرده بودند.

قالیباف هیچ نیازی به تبلیغ پوستری ندارد

وی گفت: در این دوره قالیباف هیچ نیازی به تبلیغ پوستری ندارد چون تقریبا شناخته شده هستند و مهمتریت تبلیغ تلویزیون و رسانه ملی است.

وی با بیان اینکه تبلیغات در انتخابات به هر حال هزینه دارد، یادآور شد: عده ای هزینه ها را تقبل می کنند اما نکته مهم این است که کسانی که هزینه ها را تقبل می کنند توقع موضوعی، برنامه ای و… نداشته باشند و امکان ندارد که شخصی برای کمک کردن توقع دیدن قالیباف را داشته باشد و اصلا امکان پذیر نیست قالیباف وی را ببیند و این نکته را بارها از زبان قالیباف شنیده ام.